Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

knikkertje

• Auteur

Eén goede morgen allen,

Nou, we zijn door de nacht gefietst. Om acht uur sliep het span dus, zoals gemeld, en behalve een ontwaaksessie a la nachtmerrie van Emilia om half zes, kwam ik om zeven uur weer bij bewustzijn door tante Pollewop. Ze heeft even bij mij gelegen zodat Jo nog wat kon doorsudderen maar hij riep toch na een kwartiertje dat ie er ook wel uit wilde, dat heeft al met al een half uur geduurd, hij ging steeds weer liggen en een beetje klieren, letterlijk en figuurlijk dus. Maar eerst E. gewassen en gekleed, de verjaardagskleren maar weer in de luxe hangkast gehangen, voor Jo joggingbroek met shirt gepakt, lekker hangerige kleding, beloofd dat ie op de bank mocht liggen en toen hij er dus ook uit. Zowaar ook de tandjes gepoetst, en gewassen aangekleed met een pauze bij de luier, toen was ie bekaf, wilde het zelf doen en dat gaat natuurlijk niet en toen was het op de buik knieën omhoog en een beetje huilen (ik neem het aankleedkussen mee naar de badkamer, op de grond, om de luier aan te doen, lukt me niet staand). Maar uiteindelijk beneden gearriveerd (wat een lulverhaal niet?) en beiden pap gehapt, jaja, nog steeds uit de fles, zucht, maar het ging wel op. Jo voelt nog steeds warm en na een korte aktiviteitspiek stort ie weer in en gaat op de bank liggen. Maar ik denk niet dat het de bof is, de bult zit net iets te laag daarvoor, moet echt direct onder het oor en kaakhoek zitten en hij zit ietsje daaronder en is al ietsje geslonken maar dat kan natuurlijk veranderen in de loop van de dag. Maar voor nu hou ik het maar op gezwollen lymfeklieren, dat duidt ook op een gevecht van het lichaam tegen iets en dat klinkt ook aannemelijk in deze tijd van het jaar. Maar ik riskeer niks, want waar ik heen zou gaan is de verjaardag van nu éénjarig neefje, stel dat het de bof is, dan heeft hij het met een beetje pech dus ook over een week of twee drie.
    Zjak, bedankt voor de info, soortgelijk verhaal stond idd ook in Spock. Eigenlijk zou het dus beter zijn als hij het nu wel zou krijgen, mijn vader is ook steriel geworden door Bof op latere leeftijd, gelukkig tijdens de zwangerschap van mijn moeder van mij….., dat was op het nippertje dus, had ik anders een ander stel moeten uitkiezen…
    Goed, hopelijk is dit snel voorbij, volgende week naar Kamperland dus dan kunnen we geen zieken gebruiken, maar ja, dat hebbie niet in de hand nietwaar? Heb al badkleding gescoord deze week, voor haar op internet, leuk shopje, een Villa Happ, Artoni badpak, erg leuk. Voor hem hier in het winkelcentrum een kek zwemshort. Dus op naar het tropisch zwemparadijs (en de eventueel daaropvolgende oorontstekingen…).
    Nou ga ik nog effekes naar de lenteopruiming van Wehkamp kijken, misschien nog wat Esprit of Mexx of zo in de opruiming.

Doei,

Trudy

P.S. Ellen, hou je nog stand?? Ge zijt zo stil, hou vol, zal weer wat naar je stralen :-))

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct