Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Grbplfgh :-))

• Auteur

Ola ola, ben er weer 🙂

Woeehaaaaa, naar d everjaardagskalender gesprint maar ik zie geen verjaardag dus ik ben nisk vergeten?

Gisteren iteindelijk een ontspannen dagje gehad met de kids. Met ze op sjouw gegaan, ze hebben goed geslapen, ik heb een hele avond heerlijk tegen Marco en een vriendin met een zoon van 18+ aan zitten klagen, en heb vanamorgen lekker inmijn upje uitgebreid gebadderd. Daarna waren de kids aan de beurt, en verdomd geen centje pijn…?
    Ohm, trucje tegen zeep in oogjes, van Vriendin: een droog, dchoon washandje ertegenaan; zeep trekt in eaashand en oog bijft droog! Waarom bedenk ik dat zelf niet?

Maar, kiddies hebben me alles vergeven, vinden de nieuwe douchekop (compacteren, gerichtere straal dan die Grohe) lekkerder en leuker, en zelfs J heeft er heerlijk mee zitten spelen! Wel nog immer in haar badje, maar heeeee, we komen er wel.

Heb hun verwekker voor vandaag ook alweer achter de kiezen, die komt maandagavond voor een goed gesprek, zowaar mét zijn Nieuwe Liefde over hie nu verder. Sja. Hij heeft vandaag weeeeer bewezen niet opossingsgericht te denken, de kinderen de 's chuld' te geven van gedrag wat ze zelf nog niet snappen, hij verteld ze alsmaar 'dat ze zus-en-zo toch nog niet kunnen' etc., kortom: dat wordt nog gezellig, ai…?

Jurk: 9 maart afpassen, schoenen, lingerie en accessoires liggen in de kast, Marco is van top tot teen klaar, kids ook, inclusief schoenen (zandkleurige Panama Jacks, stoer!), ringen worden gemaakt as we speak, morgenochtend laatste bespreking bij de dierentuin over details, uitnodigingsteksten zijn onze huidige nachtmerrie, de bruidstaarts wordt een kado van een ex-collega, inmiddels banketbakker, van Marco, en mijn papieren zijn nog immer één root raadsel. Kortom, Ja Ik Wil maar wanneer????? :-)))

Ach, weet je,
    1 – een dwarse ex die ik (nog) niet lomp kan afkappen, eerst de voogdij van Marco inkoppen,
    2 – Gedoe om een oud huis waar nou eindelijk achot in lijkt te komen,
    3 – nog immer ziekelijke kinderen met de bijbehorende eeuwige extra zorg
    4 – nieuwe relatie
    5 – samenwonen is toch echt wennen
    6 – huwelijksstress
    7 – onderzoeken mogelijkheden hyotheek
    8 – met daarvan afhankelijk of we van deze doodenge galerij afkomen
    9 – Gierende pijn in mijn nek etc.

Sja, stress genoeg??? Dus: tijd voor MIJ, kan ik ook beter mama-en voor M&J? Ooit leer ik het…
    Oh, ze worden wakker, tijd voor mijn kleine helden…!

Angelina, ik leef meeeeee!!!
    Trudy, eeuwig dank voor de peptalk!!!
    Sjak, je wil niet weten wat ik hier hoor op de galerij, ik ben heilig… Triest…
    Eva, dipperdiedip, zomercollectie dan maar vast maken? Kan het me indenken, meis je hebt je te pletter gewerkt!
    Cis: alsvast veel carnavalplezier, op 2 benen, OK? Enne, ik zocht de foto's effe terug: clowntjes zijn LEUK!

Toedels, Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct