Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

feest der herkenning!!

• Auteur

Lullig voor de getroffen mams, maar OOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooo zo heerlijk voor de lezende mams; dwarse kinderen!!!!
    Deze keer viel jij dus in de prijzen ?!(Angelina) Volgens mijn (vaak defecte) geheugen is dat de eerste keer dat ik een 'sappig' verhaal van jou krijg. Zucht, ook een 'normaal' gezin dus, hihi.
    Vergeef me, het spijt me als je er door heen zat, da's niet grappig en verdient alle steun en medeleven (sta je klaar? Daar komt ie hoor! FVWIEWWWWWW!!! Hebbie steun en medeleven gevangen???)
    Maar het doet me gewoon zo goed om via de mail een kijkje in een ander huishouden te krijgen! Soms is het net of het alleen maar bij jou is. Ook al weet je dat het niet zo is, schriftelijke bevestiging doet me keer op keer goed!!! DANK!!! (ja, nou durf ik weer, je bui is al weer over gewaaid, hihi…)

SEM EN NOAH ZIJN PLAS ZINDELIJK!!!!!!!!
    Wederom een lekvrije dag gehad, alleen het bekende poepje is nog niet klaar voor de grote mensen wc. Vanmiddag weer indoor wezen spelen en tja, dan neem je natuurlijk geen risico! Stel je voor, een lekkage in de ballenbak, dan kunnen ze dat ding sluiten en moet alles gereinigd worden! Maar, zodra ze die luier aan hadden, allebei een dikke drol er in! Eenmaal thuis weer zonder, en ze vinden het heel stoer om op de wc te klimmen (keertje of 100 per dag!)
    Tof he? Ben er echt super trots op!Ellen, pik een saunaatje, heerlijk anti stres middel! Ben benieuwd wat voor een alternatieven Cos komt aandragen! Keep me informed!!!
    Meer nieuws heb ik niet. Morgen weer werken dus ik maak het ookniet te laat.

Toedeldiedoe,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct