Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

werk

• Auteur

Ben ik over het stukje van Angelina over de rooie heengefietst, wat een doos! Ben blij voor je dat het weer gaat, en idd je kunt ze af en toe wel wat aandoen, het zijn dan echte bloedzuigers. En beheers je maar want ze gaan alleen maar verder. Sterkte en ik zal mijn adres sturen kun je ze 's dumpen, krijg jij de mijne mee goed?
    Sjak gefeliciteerd met de plaatselijke droogtes, hartstikke goed, ik kijk er ook naar uit dat ze droog zijn. De potjes staan in de kamer maar dat is alleen nog maar speelterrein.
    De schoonmaakhulp is net gearriveerd, ook altijd lekker vroeg,dus ik hoef niet te soppen dit weekend, ook fijn.
    Nu ga ik maar eens de lenzen in doen enzo, en dan de kinders eruit en naar het dagverblijf, maar deze keer maar een ochtend, een hele dag lijkt me te zwaar voor Jonathan, dus Richard is vandaag vrij en haalt ze na de lunch op met de fietskar. Ik kan vandaag nl absoluut geen vrij krijgen dus moet tot half vijf.
    Ellen, en anderen ook natuurlijk bedankt voor het medeleven, het schijnt een superinfectie te zijn volgens een apotheker bij Richard's werk, dat komt door de antibiotica van laatst voor de krentenbaard, dan gaat daarna een bacterie in het lymfesysteem en dan zwellen die klieren dus op. Nu lijkt het al een stuk minder dus hopelijk is ie er vanaf.
    Oh, nog wat, ik was dus vanmorgen tien voor zes in de badkamer met de deur dicht, dan heb je nog een kiertje tussen de tegels en de deur, opstaand zo'n centimeter of 10. Zie ik ineens iets heen en weer rennen, vol verbazing klopt mijn hart: wat denken jullie? Ik dacht wel een grote duizendpoot, nou mooi niet! Een schattig klein veldmuisje, zo'n bruine!! Met drie katten in huis!!!!!!!
    Ik was te verbaasd om hem te pakken en toen schoot ie alweer weg. Lachen toch?

Doei,

Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct