Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

;-)

• Auteur

ohh trudy, ik heb helemaal over de zin met die verjaardag heen gelezen, nou ja het was goedbedoeld :-)(solly).

en over de bult van J. tja kan me indenken dat het inderdaad te maken heeft met de krentebaard van laatst.

De slaapkamer riekelt nog steeds naar ontlasting en nee hoor mijn kiddies zijn niet heilig maar doen inderdaad geen schokkende dingen (tot gisteren dan grrrrrrrrrr)die tot leesvoer lijden (ruzie maken, slaan,…..) nog maar eens goed praten dat ze echt hun kleren aan moeten houden want ohhhh wat kunnen ze zich al goed uitkleden met gevolg dat je dus ontlasting in je luier tegenkomt,…..Noa zal het niet met opzet bedoelt hebben aangezien haar trui ook onder zat, onder het mom van ik ruim en veeg het wel even schoon voor mama, maar die stank die er blijft hangen,…'s avonds had ik alweer spijt van mijn actie ze zijn ook nog maar 2,5jaar blablabla.
    Heb ze dus nog een dikke kus gegeven en gezegd dat ik heeeeeeeeeeeeeel veel van ze hou.

Vandaag weer een nieuwe dag met hopelijk gewoon een saai gebeuren,…

maandag intake-gesprek met de psz ben benieuwd.

fijne dag, Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct