Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

yechie

• Auteur

ach angelina die smakelijke verhalen heb ik hier ook wel. Mark gaat nogal eens in zijn spel op en "vergeet" te plassen of te poepen op de cee.
    van de week was de beurt aan paul moeders zat heerlijk met haar voetje omhoog op de bank.
    vieze poeponderbroek op zijn enkels staat ie in bad en gaat zijn onderbroek uit SCHOPPEN tjee toen volgde een vloek van manlief en fikse huilbui van mark. 1 voordeel de badkamer was gelijk weer superschoon gemaakt door paps.

van de week een ander staaltje best wel lief. hij had op zijn kamertje in zijn broek geplast. moders niets gemerkt. totdat ik zijn kast open trok allemaal kleren in de kast en hemdjes en onderbroekjes. dus ik ga opruimen en vind in de onderbroekenla natte hemdjes en een broekje. wat heeft die scheet nou gedaan zelf een droog broekie aangetrokken en met de hemdjes het restant op de vloerbedekking droog gedept. haha zo goed ik kon het nauwelijks terugvinden.

trudy een muis en dan nog zelf willen vangen YECHIE!!! HELP!!!! blij dat het met j. zijn bult beter gaat want je schrikt toch als je zoiets constateert.

he ellen originele idee voor bruidsfoto's. doen !!!!

zjak wat super die boys dat ze droog blijven. dat is het voordeel van "late" zindelijkheid ze hebben het eerder door.

angelina blij dat je boze weer over is en dat schuldgevoel zakt ook weer weg. welkom bij de club met "overspannen" tweelingmoeders. er volgen vast nog wel meer druppels die de emmer doen over lopen.

en hier gaat het zijn gangetje. alleen ik ben afhankelijk van paul om de deur uit te gaan kan niet gasgeven en lopen is nog steeds mank wel ingetapet maar toch…
    de kindern hebben gisteren carnaval gevierd paul uur later begonnen met werk anders konden we ze nieet ophalen. ze waren zo moe ik heb ze de resterende middag zowat niet gehoord. ze waren leuk geschminkt maar dat moeest er gelijk weer af toen ze thuis waren dus gelijk maar in bad lekker makkelijk voor 's avonds.
    verder weinig te melden.
    groetjes.
    francisca

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct