Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Piep :-))!

• Auteur

Heeee, Trudy, nog een huisdier erbij? :-)))) Fijn he, antibiotica, de hele bacteriële huishouding van een hummel gaat er van door de war.. Heeft ie er veel last van? Oooh, wat zul jij uitgerust zjn vanmiddag als je dit leest, lekker tit half vijf op je rustplek hihi, en dan nog een schoon huis ook? Op een dag komt het alemaal weer goed 🙂
    Angelina, uitkleden? Hou op schei uit, ben al gekapt met rompers en zo, onderbroekjes (mt 104 gaat best over zo'n luier) hijsen ze ook wel weer omhoog. En daarmee is die luier weer uit het zicht. Want ik hou mijn hart vast…

Zindelijkheid mag van mij laaaat komen, laat ze het maar in een paar weken snappen, ze geven het zelf wel aan neem ik aan? Soms willen ze op de plee, maar da's maar 1 x in de 10 dagen of zo, nee hoor, doe mij maar luiers, komt vanzelf wel? Want je zal toch eem half jaar met verachonigen rondsleuren en ze nog echt nodig hebben ook, 3 wassen er dag, neeeeee!!!
    Oh Cis, wat een aandoenlijk verhaal over Mark zijn plasje, je zal 'm toch opvreten, wat líef! Ach ja, geen bloed meer onder mijn nagels te vinden, maar mijn hart heben ze, voor eeuwig…
    Leuk dat carnaval zo leuk was, en moe…. Sja, noet zo raar hihi! Hoe lang verwacht je nog ellende te hebben met je enkel? Wat lastig…

En hier? Weer een dramatische nacht, 3 uur slaap is echt niet vol te houden, ook vor d ekids iet, dwarser en dwarser, ben alsmaar compromissen aan het zoeken, ben békaf. Over een kwartier belt de neonatologe, ik hoop dat die De Gouden Tip heeft over waar alle medische ellende vandaan komt… Zucht….

Vamorgen naar de dierentuin geweest voor de laatste dingetjes, we zijn eens goed op de Troon van Koning Darius gaan zitten, keken om ons heen en zagen in gedachte de boel al aangekleed en met de gasten en zo, en kregen spontaan de bibbers…. Keken mekaar aan: Ja Ik WIL! Met de slappe lach erachteraan, wat een gedoe zeg dat trouwen, maar wel errrrrrug leuk? M&J gaan het steeds beter snappen, maar ze vinden wel dat we met zijn vieren gaan trouwen. Hell, why not? 🙂

Leipe foto's?
    Bruid(egom) op de wip?
    Bruid(egom) in de kimwand?
    Bruid(egom) opgesloten in lifantenhok?
    Bruid(egom) op wipkip?
    Bruid(egom) in draaimolen?
    Bruid(egom)….suggesties? :-)))

Toedels, Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct