Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vrijdagavond

• Auteur

Yes, weekend! Rust, (not).

Francisca, wqt een verhaal, en wat een schatje, zo behulpzaam ook dat jochie, vertederend toch? Rondvliegende poeponderbroeken in de badkamer, klinkt gezellig 🙂 Dat krijgen wij dus ook nog…., gezien het druistige gedrag van mijn Jopie zie ik de bolussen nog wel tegen het plafond gekleefd ben ik bang.
    Maar is je enkeltje nog niet hersteld? Dan moet je een flinke klap gemaakt hebben, vervelend zeg, meestal is een verstuiking binnen een weekje wel weg, maar ja, je kunt ook langer last hebben als je pech hebt, en dat heb je dus blijkbaar. Heb je ook krukken gebruikt?
    Angelina, ze zijn in principe altijd lief tenzij niet. Snappie? Het wordt inderdaad tijd dat de lente komt, dan kunnen ze naar buiten en dat scheelt enorm. Zodra het enigszins kan knal ik ze naar buiten, hier in de tuin, daar staat een klimhuis met glijbaan en allerhande rotzooi in de zandbak (zonder zand) dus ze amuseren zich wel. De driewieler erbij en de brandweerloopauto en hupsakee.
    De mijne hebben de ene keer een romper aan en de andere keer een setje los. Maar ik vind bij deze temperaturen een romper toch praktischer met spelen. Anders lopen ze toch snel met een deels ontblote rug wanneer het hemdje niet lang genoeg is, na een kookwas ofzo.
    Ellen, leuk hoor van de glijbaan met kind, zou ik sowieso doen, en bij de tijgers nog een optie, dan kom ik gluren :-)))) Volgens mij moeten dat fantastische plaatjes opleveren, niet bij de tijgers natuurlijk maar in het algemeen, in de dierentuin. En nog op de aanwezigheid van Cos op je huwelijk, no way josé! Zou ik niet doen, het gaat om jou en Marco, natuurlijk ook om de kinderen, maar primair om jullie twee, en daar hoort Guppie gewoon niet bij, simpel toch? Ik begrijp best dat je hem er aan de ene kant bij wilt hebben voor je kinderen, maar dat hebben die twee echt niet in de gaten, plus dat ze er aan moeten wennen dat er twee gezinnen zijn, dat van hun, en dat van hun vader. En dat kun je redelijk gescheiden houden voor de volwassenen dan, druk ik me eigenlijk een beetje duidelijk uit, ben al een beetje moe alweer.
    Jeetje, maar dan jouw slaappatroon ellen, getver! Bij mij zouden mijn wallen m'n navel raken, hemel! In dit geval kun je ze ook niet uitbesteden om bij te slapen. Mijn God! Heb je al iets gehoord van de neonatologe? Ben benieuwd wat die zegt. Je raakt toch op je eindje zo, en de kinderen ook lijkt mij. Heeft Cos jullie huis al ter behandeling opgegeven?
    Oh, Angelina hoe is het aroma in je slaapkamer nu?
    Ik ga die van mezelf maar eens checken, heb geen zin meer in sociaal gedoe met manlief, die zit even lekker bank te hangen en tv te kijken en mijn ogen branden mijn hoofd uit, en morgen moet ik redelijk fris zijn voor mijn uitje.

De muis is nog niet gevonden, hij zit misschien wel in mijn slaapkamer, ik denk dat ik voor deze keer Pluis maar mee naar bed neem…

Doei, Trudy

Zjak, lekker gewerkt?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct