Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

uitgeblust

• Auteur

Ellen, troost je. Mijn kinderen zijn niet ziek, ik heb geen lastige ex, geen verkondiging van het blij woord, geen nieuwe lover of neer stortende moeder, maar ik ben ook moe!!!! Het hoort bij moeder zijn (inmiddels zijn we taalkundig ook weer een stukje wijzer. Wat een toepasselijke benaming hebben we toch gekregen. Pa? Pa! Papa Kan je helemaal niks mee, hihi!
    En wat Cos betreft; wat een rechter ook zegt (heb he aan den lijve ondervonden) iedere vorm van omgang kan je gewoon weigeren hoor! (jammer voor de vaders, maar het is ech tniet anders) Vaders hebben geen poot om op te staan. Ik heb het in een vorige relatie tot en met de RvK meegemaakt, we hadden allemaal "goeie" bewijzen maar moeders hebben nou eenmaal alle troeven! Zij had als argument dat het kind volledig overstuur raakte als ie bij zijn vader was geweest (wordt er weer boos om, het was gewoon ech tniet waar, heb met eigen ogen gezien hoe het kind op zijn vader reageerde; 4 handen op 1 buik) maar nogmaals, pa kon naar zijn kind fluiten. In jouw geval heb je andere redenen, heeft het niets met rancune te maken, slechts met oprechte zorg dus laat me je dit vertellen en knoop dat blikems goed in je oren; wat een rechter ook zegt; hij heeft geen poot om op te staan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Uhhh, nog 2 dagen trouwens, jippiejaajee! Iedere dag dat ik er ben zijn er een groot deel collega's die mij aan het overtuigen zijn dat ik toch vooralmoet blijven ne hoe leuk het wel niet is, haha! Is prima voor mijn gevoellige egootje maar naa, het gaat niet lukken. Heb ook al van 2 collega's afscheid genomen (ivm met vakanties loop ik die vrijdag mis) en eentje ging zelfs huilen!!! Nou!!!!
    Trudy; gezellig zo'n kerkhof inhuis! Brrrrrrrrrrr……. Dat beest van mij kwam 's zomers ook altijd de buit binnen brengen, dood of levend, dat maakte hem niet uit. Vogels, kikkers en muizen, jakkes! Ik vind het helemaal niks! Alleen die konden door mijn heldhaftige man altijd weer naar een nadere bestemming worden getransporteerd of voor een eervolle begrafenis of voor reanimatie. Maar, een kadaver achter een deur ergens, jig, ik moet er niet aan denken!!!!
    Angelina; het ruikt weer spik en span in huis?
    Getver, ja, dat is een penetrant luchtje! heb je wel een seen luieer vergeten op te ruimen? Zo, maar dan erger veronderstel ik? Blug!
    Aquaplay…geweldig! Had ik jullie al verteld van die jetski die na 1 keer spelen aan het roesten was? Heb rechtstreeks de importeur benadert en Scandinavie en zonder pardon of enig bewijsmateriaal heb ik 2 nieuwe opgestuurd gekregen (hier stond zo'n stomme koe in de winkel:"sorry mevrouw, daar kunnen we niks aan doen. O u heeft geen bon meer? Nou, dan al helemaal niet"!!!!! ) Nou, dan doe ik eht zelf wel, en dat zas een goeie zet! Ik had een aanbieding van een set met hijskraan, waterpomp, water rat en wat luizen. Nummer kan ik voor je opzoeken hoor als je daar op staat! Maar, mijn slopers hebebn alle losse onderdelen al zoek gemaakt en scheuren er met boten eht liefst keihard doorheen. Ook zonder water is het een geweldige racebaan voor het hele wagenpark dat ze bezitten. Super inverstering! Ik ga het dit jaar zeker nog een paar bochten uitbreiden! Doen hoor!
    Het luierproject is nog steeds wisselend succesvol. Hier thuis gaat het eigenlijk prima, Sem vroeg vandaag zelf om een luier aan te mogen, hijmoest poepen. Nou, prima hoor! En ja, na de score mocht het ding weer uit.
    Gaan we naar buiten toe, autorit maken met ingebouwd slaapje krijgen ze een 'grote kindjes broekje" aan (luierbroekje) en dat zien ze ook als onderbroek, alleen een dikke. Noah komt met regelmaat droog de nacht door, dat is ook hoop vol. Op de creche maken ze er nog wel een zootje van. Maar, ik verdenk de leisters er ook van niet zo vaak een plasmoment aan te bieden als thuis. Daarbij, als je speelt vergeet je ook dit soort onbenulligheden, kan ik me ook wel voorstellen. Nee, we houden gewoon stug vol, op een dag….
    Gister uit eten geweest met vrienden in A'dam naar Le garage. (vreetschuur van onze welbekende Joop B.) Het is daar echt zien en gezien worden en ook wij vielen in de prijzen met wat bekende koppen. Gordonmet vriend (oeps…die hadden ruzie…zijn zelfs zonder eten weer afgedropen….) en die dame vande rijdende rechter met haar duidelijk nieuwe lover. Sjonge, die zaten me een gruwelijke partij klef te doen! Hij vrat haar bijna op! ZIjn beide toch al bijna tegen de pensioen gerechtigde leeftijd. daarbij, ik zou dat van ook een niet B.Nner aandacht trekkerij vinden, laat staan als je dan ooknog eens met je kop op tv komt! Dan WIL je toch dat de mensen kijken??? Het was echt puberaal, hihi.
    Afijn. Het eten was echt fantastich en het gezelschap geweldig. Een toffe avond dus. Mijn zus is blijven slapen en dat is allemaal prima gegaan. Maurice speelt met de gedachte naar Australie te emigreren!!!! HELP!!!! Kijk, voor jullie maakt het niet uit in welk wereld deelik me schuil hou, maar zo makkelijk als we weg kunnen, dat is dan effe fijn over! En, ik laat wel 2 bejaarde ouders achter die hulpbehoevend gaan worden en 4 grootouders die hun klein kind niet meer kunnen zien. Ik denk dat ik niet graag genoeg wil om die stap te nemen…
    2 dorpen verderop vind ik al een avontuur! Diep in mijn hart wil ik blijven zitten waar ik zit. Ja, ik ga steeds meer op mijn ouders lijken, die zijn getrouwd, een huis gekocht voor 16.000 en daar zitten ze nog!

Ga even huisvrouwen achter het aanracht, er moet natuurlijk straks ook weer gegeten worden…

Baai
    Zjakkie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct