Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hehe

• Auteur

Avond samen,

Eef, bedank poes Loes even namens mij, ik heb muis idd niet meer gezien, en bij de weg: hij was springlevend toen ik hem zag hoor, heb m niet als lijk gezien daarvoor bewoog ie te snel.
    Zaterdagavond errug gezellig geweest, was een heftige voorstelling, nooit geweten dat Leonie Jansen zo kon zingen! Wist ook niet wat het zou worden, ik had de indruk dat alleen Izaline er zou zijn, nou, het tegendeel was waar, ik vond het zeeeeer de moeite waard, en heb de cd ook gekocht: en weten jullie wat? Ik heb een gesigneerde cd! Heb even in de rij gestaan want de dames kwamen tekenen en aangezien ik net een cd aan het kopen was dacht ik kan mij het schelen, hup binnen die handtekeningen.
    Zondag lekker naar Artis met als gevolg dat ze 's middags niet konden slapen door alle indrukken, stond Jo ineens in zijn blote piep, alles uitgetrokken incl. slaapzak dus, moest er wel om lachen, maar aan het eind van de middag niet meer, want toen waren ze niet te harden, gevolg was dat ze dus om 7 uur sliepen. Vanmorgen toen ze wakker werden en ik dus ook, moest ik echt moeite doen om eruit te gaan, ik had het helemaal gehad, had absoluut geen zin in weer een dag met die drabbers, drammers, zeurpieten, jankers, meppers, knoeiers etc. ben ik nog wat vergeten meisjes??? Maar goed, al met al een gezellige dag geweest, echt wel hoor :-)) Ben er vanmiddag bij gaan zitten, relaxed in de schommelstoel, ze begonnnen nl. weer te klieren dus ik erbij zitten, en ze sliepen binnen een kwartier (ik ook bijna) en ze hebben zo goed als 2 uur geslapen en slapen nu ook al weer anderhalf uur.

Ellen hoe is het gegaan? Ook het ziekenhuis enzo, de schoonouders? De energie, of het gebrek aan?

Sjakje, hoe was je etentje, hoeveel rondjes om het blok moet je rennen?

Angelina, hoe is het met je typespier? Tantum creme is erg prettig wanneer je spier/kapselpijn hebt.

Heb vanmiddag één gordijn gestreken en opgehangen, is dus minstens 5 centimeter gekrompen, en het was al krap aan, de lengte. Het waren enorm dure gordijnen, maar volgens mij niet al te best opgemeten, valt amper op de vensterbank, en nu al helemaal niet. Ik kan dus de zoom eruit gaan halen en een nieuwe erin leggen, moet ik de vouw er uit stomen en strijken, hopelijk is het niet al te zichtbaar, maar het is alleen een heidens karwei. Zeker met een RSI armpje (restant danwel). Maar goed, daar komen we wel doorheen. Ooit.

Meer nieuws? Jo heeft hele dikke keelamandelen, zal wel met de zogeheten superinfectie te maken hebben, er zitten geen stippen op en hij is redelijk hanteerbaar dus het zal wel afzakken.
    Ik mag morgen weer arbeiten, dus om 6 uur eruit, dus ik ga zo maar weer aanstalten maken.
    Vrijdag naar Zeeland voor een paar dagen, ben benieuwd hoe het weer is, zal wel koud zijn aan zee.

Meer weet ik niet, vertellen jullie maar weer wat,

truste

Trudy

N.B. Het is maar goed dat ik kopieer voor ik verstuur, de server hier vloog er dus uit…. nu weer proberen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct