Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

lastpakken

• Auteur

Trui, het zal wel aan heet weer hebben gelegen, ook hier had ik van de vroege ochtend tot de late avond een klierend setje. Mozes, wat kunnen ze toch lastig zijn. Zwaan kleef aan, ik wil hebben wat jij hebt, en alles wat ze in dat kleine koppie bedenken moet ala minute worden uitgevoerd. De dag wordt dan ook opgeleukt door de een luid en duidelijk "MAMA, MAMA, MAMA, MAM, MAMA, MAMMAATJE, MAMSIE, MAMA,MAMA, MAMA, MAMMAMAMAMAMAMAM, MAMA,MAMA, MAMMAATJE!!! Hoezo vermoeiend????
    En wat heerlijk dat je ook zo hebt zitten genieten van She got game II!!!
    Weet je dat bijhet slot nummer de tranen over mijn wangen biggelde? (nr 20 op de CD) EN ze hadden het gezien! Natuurlijk heb ik ook ook wat signatures gescoord en daar staat van Izaline een hele mooie boodschap op. Ik citeer; "warme tranen maken ons werk de moeite waard, bedankt, Izaline" Daarna was er voor de rest slechts nog een randje te beschrijven, haha! Van Sarina Voorn kreeg ik spontaan een vette knuffel notabene! Ook die had mijn tranen gezien. Is het niet prachtig als muziek dit met je kan doen???? Bij She got game I was dat ook al zo, daar werd ook z'n prachtig gevoellig lied gezongen over een ongeboren kind. HAK! Die zit, recht in mijn hart! Ik zal je tippen als er weer iets dergelijks is, okay?
    Wat het etentje betreft;
    zie 22-02-2004 17:55:46
    Je moet wel bij de les blijven hoor!!!! (grijns)
    Verder niet zo veel te melden. We blijven stug doorgaan met de onderbroeken lol. Vanmorgen was Sem weer droog, anders is het Noah. Ze zijn niet erg constant, haha, ik prijs ze helemaal de hemel is, wieweet, helpt het?
    Gister waren ze dus niet echt gezellig en ik had een verschrikkelijke opgezette buik met brandend maagzuur, diaree en andere ondefinieerbare borrels en achtergrond geluiden. Ik was dus vooral ook niet in vorm. Tja, wat doe je dan? Ben uit pure wanhoop maar naar Ikea gegaan. Het Smoreland wilde ze niet maar de kinderafdeling voldoet ook prima als overdekte speelplaats. Ik heb in mijn standaard uitrusting altijd stickers bij me waar hun naam op staat en mijn telefoon nummer. Ik meot zeggen; dan zit je toch een beetje relaxter op een krukkie. Ze schieten als kometen alle kanten op, en als ze dat in de gaten hebben slaat de paniek toe, want waar is mama? Mama zit op een strategisch punt overzicht te houden met de plunjebaal, jassen en schoenen. Ik zie hun wel, maar zij mij soms niet. Ahhhhhchhchchchh….da's echt zielig. Die bekkies veranderen dan in paniek snuitjes en positief gevolg is dat ze daarna wat beter bij mij in de buurt blijven. Maar, tippie…plak stickers op hun rug, echt heel handig!
    Nou, nu ben ik echt klaar met zwammen.
    Baai,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct