Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

iets minder au au au

• Auteur

Wow ik kan weer typen in iedergeval een paar regels op dit forum kwakken.
    Inderdaad Trudy de Tantum werkt prima, zo goed zelfs dat ik gisteren maar snel een nieuwe tube ben gaan halen bij de apotheek, in de oude zat namelijk niet zoveel meer.

Ik denk dat ik gewoon iets van griep onder de leden heb, spierpijn, hoofdpijn, misselijk,…moet ik doorgaan hahaha.

Gisteren hadden we ook nog het intake-gesprek bij Berend Botje (psz) kids zaten lekker te spelen en deze mama mag 2x in de 6 weken helpen aangezien de assistente langdurig ziek is en zonder hulpouder moeten de kiddies gewoon weer naar huis, mijn hemel het is al duurder geworden en nu dit weer ach ik zie het allemaal wel zal wel leuk zijn,….maar omdat ik er 2 heb moet ik 2x grrrrrrrrrrrrr, even goed uitkienen met verplichte vrijedagen want dan zet ik me maar 1x op de lijst dat begrijpen jullie toch zeker wel hahaha.

Ellen hoe reilt en zeilt het nu gaat alles goed?????

Ook ik kopieer mijn tekstjes altijd eerst hahaha tja ook ik heb ervaringen met teksten die verdwijnen.

Nou de groetjes Allemaal, Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct