Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

noodkreet!!!!!

• Auteur

HHHHHEEEELLLLPPPPP!!!!!

AARRGGHH, ik doe ze wat. met de kop tegen de muur knallen ofzo misschien dat dat eens effect heeft. grrrr.
    wat een rot blagen ik zie oren op hun hoofd zitten dus ik weet dat ze ze hebben maar werken ho maar. VERSCHRIKKELIJK. ik word er echt tuureluurs van. gloeiende gloeinde ik moet me af reageren. het is al dagen ellen de met luisteren. en eigenwijs? HELEMAAL NIET !! we doen allen lekker het tegenovergestelde van wat mama zegt. al dagen!!!!
    het is op dit moment zo erg. vanmorgen zaten ze op hun kamer want mama was boos. ik lekker mijn was opgeruimd etc. kom ik op hun kamer zie ik 2 poedelnaakte kinderen lopen, beide bedden helemaal afgehaald en op de grond op a. haar kamer (mark vind het slepen geweldig) dus mama koel doch vriendelijk gevraagd om zich weer aan te kleden want mama doet dat maar 1x per dag en dat vind ze wel genoeg. enfin een 1/2 uur later is mark klaar huh die kan nooit iets (zegt ie zelf) en angelique is 1/2 aangekleed zonder hemd en maillot, rui achterstevoren en binnenstebuiten en een rokje die scheef zit. maar goed mark is nog geen 2 minuten beneden heeft toch een koekje gehad en wat gaat ie doen benen wijd en gaat ie staan z*ken. ja sorry hoor maar dan ontplof ik. koekie afgepakt en weer naar boven gebonjourd. paar uurtjes later klimt angelqiue op mijn eettafel (mama word al rood maar houdt zich nog in) en klimt vervolgens via mijn eetkamerstoelen weer naar beneden en laat en passant nog even iets lekker warms en vloeibaar langs haar benen glijden op mijn bekleding van de stoel )(verder bijna geen stofering in huis dus boffen weer) dus LIek naar boven broek aangetrokken en kinderen naar buiten gestuurd wel 5!! minuten en gillen en schreeuwen en zeuren dus het stel weer binnen gehaald en weer naar hun kamers gestuurd en daar zijn ze nu nog samen aan het spelen al 1 uur. ondertussenheb ik pannekoeken gebakken voor vanavond. Opwarmen, naar binnen schuiven en naar bed zo rond 18.00 uur (liefst iets eerder). papa gebeld dat zxe vervelend zijn en dat als hij thuiskomt om 1/2 4 ik boodschappen ga doen ALLEEN. dan kan ie zich er vast op voorbereiden.

zo ben weer enigzins gekalmeerd en zal nu eens gaan lezen.

groetjes en bedankt voor eht luisteren.
    francisca

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct