Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Pfffff…

• Auteur

Supradyn… Mag ik een megashot??

WKZ: Echo was goed, dwz geen afwijkingen buten de marge. Passageonderzoek is voorlopig van de baan, eerst de Allergoloog. Die ziek is. Afwachten dus, maar een opname komt steeds dichterbij… De KA gaat een weekje skieen, maar 'ik ben je niet vergeten hoor!' Lief…
    Morgen met Jen naar de fysio. Welja, weer eens wat anders.
    Neonatologie verwacht geen wonderen te verrichten, kijken voor al naar motoriek en gedrag(sontwikkeling). Maar, wie weet levert het wat op? 13/4 dus.

Schoonmoeder: helemaal ontdaan, jemigdepemig, maar wel erg blij en glukkig en zo! Wat blijkt: 3 Mei was de trouwdag van haar en Marco's wijlen vader! Ze begon er zelf over… En begon te stralen toen wij vroegen: ziu u het leuk vinden als we het verzetten naar 3 Mei? Maakt ons niet uit…? Waarop ze zei dat het best was, maar ondertussen helemaal zat te glimmen van geluk! Dus heb ik zojuis de ZOO gebeld, jahoor, het tijgerpaleis was beschikbaar. En nu dus niet meer haha, geregeld! Mooi hoor, trouwen i de trouwdag van het ene ouderpaar, met de ringen van het andere oudepaar versmoltebn in die van ons. Wat een symboliek. Goh. Ook leuk: een neef van Marco kan voor noppes aan een enorme trouwauto komen (Jaguar Esprit) waar het hele gezinnetje in past, en hij gaat ons hoogstpersoonlijk chaufferen! En de bruidstaart is ook al een kado… Wat geweldig om te zien dat menen vooral dingen voor ons willen dóén, maken en zo, heel persoonlijk, geweldig…!

En toen werd het maandagavond. Kis waren onrustig maar vielen uiteindelijk in slaap. Costa en Linda waren redelijk op tijd; heb het eerste uur gespendeerd aan aan Linda uitleggen wat de problemen zijn en hoe daar mee om te gaan, en dat álle medici om de kids heen, en overige -gogen en -logen, van mening zijn dat ruts, regelmaat en emotionele veiligheid het allerbelangrijkst zijn.
    Helaas, na een uurtje had Cos 'Ach ja, komt tijd komt raad…' daar geen boodschap aan. Ik geef ze níet mee, zeker niet zonder extra toezicht, en om nou tegaan rotzooien met zo'n omganshuis, (voorbeeld: zie http://www.tussenthuisutrecht.nl), nee, laat die kids toch met rust, koester wat je met ze hébt, forceer het nou niet? Het geeft ook de verantwoordelijk om je niet zoals tot nu toe, bij elke kleine crisis, maar weer terug te trekken, dan zul je consequent en betrouwbaar moeten zijn, en als je dan wel vrij zegt te kunnen nemen, waarom nu dan niet?

Maar goed, dat werd een discussie waarbij hij zich alle uitspraken van hem, waar ik hem mee om de oren sloeg (heb echt het hele afgelopen jaar gedocumenteerd…), zelfs die van een week geleden, niet meer herinnerde…?!?? Wel waren er een hoop, o.a. de reden van mijn vertrek, denk aan het keihard door elkaar schudden van babietjes van 5 mnd, de hand de mijn strond dichtkneep, tot 12.00 in zijn nest blijven liggen ne maar klagen dat het zachter moest…, waarbij Linda's ogen bijna uit haar hoofd ploften. Hieperdepiep hoera, ben in elk geval tot 1 persoon doorgerongen… Maar de discussie werd wat luidruchtig, en gehorig als het hier is werd Michael dus wakker, waarop Marco en dilomatiek & geheel terecht een punt achter zette. Cos heeft zijn hakken in het zand, zegt dat hij een compromis wil maar komt geen enkele afsraak na. Dus dat werkt niet.

Bij vertrek gaat ei niet evn kijken bij zijn kinderen, nee hoor, terwijl ik Linda mog in haar jas help, medt hij op d egalerij al tegen haar, 'Nou, we're in business…!' oftewel, dta was voor mij bedoeld met: op naar een advocaat.

Kom maar op, ik brand 'm af, al moet ik tot de hoge raad, hij kan echt het zuur krijgen. Zijn Ego gaat níet getroost worden door deze twee kinderen!

Ook zo walgelijk: net zo lang blijven zitten draaien en het onderwerp vermijden totdat de telefoon ging, Marco'sm oeder, en hij even de keuken in liep. Ja hoor, binnen 10 seconden durfde Costa ineens erover te beginnen. Hoezo bang om afgeschoten te worden. O getverdemme… Wordt nog wat… Bahbahbah!!!!!

Al met al zaten Marco en ik na afloop trilend doch vastberaden op de bank; kom maar op. Maar wat doodzonde, en al houden we het zo ver mogelijk bj ze vandaan, ellendig voor M&J, dat het blijkbaar zo moet….?

Vanmorgan wezen kijken naar dat huis; moet nog effe zakken, kop staate rniet echt naar…?

Afijn, tot zover het wel en vooral wee van hoer, ik reageer nog op jullie een dezer dagen, maar het licht gaat bij mij efe uit en dat kan ik me niet permitteren… Het goede nieuws: de koters doen het weer eventjes heel aardig. En dat geeft deze mama moed!

Toedels,

Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct