Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ligt het echt aan het weer?

• Auteur

oeps ik geloof dat we allemaal even iets hebben van even niet.
    zjak zeer herkenbaar alles afpakken en krijsen en zueren en ala minuut.
    als het inderdaad aan het weer ligt laat het dan gauw veranderen misschien helpt het.

naamstickers in je tas, goeie tip.

angelina, toppie dat je je weer kunt melden.

trudy dat klinkt inderdaad als een heerlijk avondje. relaxt man!!!

mijn avondje "relaxen"komt eraan. morgen mogen de kids bij opa en oma slapen samen met hun neef en nicht. en moeders slaapt bij haar zus. dus niet bij de kinderen. UITSLAPEN!?! ehm ik zou met zuslief opnieuw op pad voor kleding en we zouden weer vroeg beginnen. dus uitslapen niet echt.
    jaja ik hoor jullie waarschuwingen, pas op voor de kuilen in de weg. Ik doe mijn best.

slapen op deze manier is uitproberen de laatste keer dat ze mijn 2-en bij opa en oma hebben geslapen, was A. gevallen (omver gelopen) en mark had heimwee en wilde naar mama. als dat nu weer zo is ben ik vlakbij. slim he?

verder heb ik me gisteren opgegeven voor een reunie van mijn basisschool. de reunie wordt gegeven vanwege het 25-jarig bestaan. (chips… ik word echt oud) ik ben daar dus als een van de 1e leerlingen gestart, 25 jaar geleden dus.
    daar op de site zat ook een forum met allemaal positieve reacties maar geen bekenden dus deze forumervarene heeft een berichtje achtergelaten en verduld ik heb een reactie gehad van mijn oude vriendin. super toch ik ben zo nieuwsgierig naar iedereen. waar ze zijn gebleven en wat ze doen etc.
    en dan een maand later heb ik een reunie van de mavo, reden van deze reunie is omdat het schoolgebouw wordt gelsoten in verband met fusies van scholen.

ooh help van boven….

ARGH WEER 2 poedelnaakte kinderen. HELP
    alleen deze keer was angelique in haar dekbedhoes gekropen en kon de uitgang niet meer vinden vandaar die hulpkreet van boven. haha net goed. misschien leert ze het eens. (echt niet).

maar goed ga dus weer 2 kinderen aankleden.
    troedels,
    francisca

ps staat hier een poedelnaakte liekes die even komt melden dat mark opgesloten zit. ik ben al weg, zucht

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct