Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

oeps

• Auteur

tjonge jonge jullie zitten idd allemaal in de hectiek geloof ik. Cis kun je je kids niet intapen ipv aankleden? dat gaat lastiger uit! Maar je was behoorlijk opgefokt geloof ik, zou ik trouwens ook zijn! Maar lekker sjopdagje in het vooruitzicht dus gaat goed komen
    en over wat voor muziekfeessie hebben jullie het nou sjak en tru??, ik snap er niks van.. Ben absoluut geen musicalfan, integendeel maar jullie hebben geloof ik wel een feest gehda
    Angelina wat idioot dat je 2x zo vaak moet helpen! Hier is de regel anderhalf keer, anders dan ben je er gewoon te vaak en hebben je kinders nog niet dat ëigen plekje". Maar ik moet zeggen dat ik tot nu toe net zo vaak ingeroosterd wordt als de rest van de mamma. Misschien omdat de juf zelf ook een tweeling heeft (van inmiddels 22 geloof ik) dus die vind dat je als 2ling mamma al genoeg te doen hebt. Hier is het ook een stuk duurder geworden betaal nu bijna 60 euro p.m. voor hun samen. Vind ik erg veel.
    Ellen, wat ik me nou toch steeds afvraag, hoe reageren de kids op Cos in verhouding tot Marco? Mijn gevoel zegt dat ze dol op MArco zijn en Cos op de koop toenemen, maar misschien heb ik het helemaal mis. Wel een boel symboliek hoor met die ringen, en de trouwdatum enzo!! LEUK
    en hoe gaat het hier, ja ik kan wel schreeuwen GOED
    De kids zijn vrolijk, spelen heerlijk samen, hebben de meest komische uitspraken en worden eindelijk een beetje makkelijker. Gister met ze naar de bieb geweest. Was zeer gezellig. De biebmiepen keken thijs woest aan want hij rende joelend tussen de rekken door, en dat mag hier niet (thijs screeuwt nog altijd, erfenisje van z'n doofheid) Dette wordt per seconde eigenwijzer. Je komt soms niet meer bij van het lachen
    Jonne wordt groot, nog een paar weekjes en ze wordt 6. En dat is te merken. Ze is echt geen kleuter meer, echt een schoolkind. Ze kan al lezen en schrijven, maar heeft helaas ook een zeer vervelende eigenschap overgenomen: liegen. Niet normaal meer wat die de wereld bij elkaar jokt.
    Henk is al 2 weken niet ziek geweest, en is al 2,5 week helemaal zonder medicijnen.
    en ik, ja zit gewoon es lekker in m'n vel. En dat is wel es anders geweest. Het gaat gewoon goed, afvallen gaat lekker, m'n creativiteit draait op volle toeren, en ik dreig best heppie te zijn. Raar hahahahaha
    allen de slaap he. Sinds de kerst ongeveer: slapeloosheid. Wordt er zo zat van, misschien toch pillen halen. Maar ik wordt er erg duf van en dat vind ik best link met 3 kids.
    Maar goed, zal ff verder met een nieuwe hoed
    toedels
    Eva

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct