Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

oeps

• Auteur

Wat een heftige verhalen effe zo tussen neus en lippen door!
    Cis heeft gewoon 2 structurele nudisten in huis. Als je het zo bekijkt is het misschien wat minder hinderlijk? (hihi)
    Angelina heeft 2 fetisjisten, is ook best in de mode, toch?
    Trudy heeft chronisch geheugen verlies, Ellen een lastpak van een ex en ik ben een emotionele dweil geworden.
    De enige die dan nog redelijk normaal lijkt is Eva!!! Die beweert zelfs een soort van gelukkig te zijn!!!! Lieve schat, het is je gegunt! Na alle persoonlijke drama's in jouw leven werd het wel weer eens tijd lijkt me zo!
    En voor de rest van de ploeg; hang in there!!!! Je weet het; NA REGEN GAAT HET NOG HARDER REGENEN!!! O nee, ik bedoel dus dat dna de stralen door de wolken heen breken! Kan me niet snel genoeg gaan!!!!

Cissie, brul maar lekker van je af hoor, dat lucht op he? Als je er midden in zit is de kleinste ergenis een waar obstakel! WIj als geen ander weten waar je het over hebt hoor!

Nou, het verdiende geld met mijn 2e hands handel moest natuurljk weer accuut op. In een zuinige bui heb ik de H&M leeg gekocht maar eenmaal thuis bleek dat de er zo stoer uitziende broeken echt pasvorm nul hebben! Veeeeeeeeeeeel te wijd en zeker geen maat 98!!! Miskoop dus! Maar, gelukkig was de koopbehoefte toch bevredigd want ik heb ook nog 5 (!) EB broeken op de kop getikt. Voor ieder een witte, een zand/groen kleur met biezen opzij, een leger groene en een rooie.
    Ja, loeiduur, maar, er zitten ook wat voordelen aan! Ze passen perfect, helemaal stoer en ze brengen op de 2e hands markt nog de helft van de aanschaf op. Dus, per saldo valt het best wel mee! (ikkan goed naar mezelf toe rekenen maar, geen woord gelogen!)
    Over liegen gesproken; Eva, wat een bijzondere fase weer. Dette die de hele boel aan elkaar jokt. Is het ook om te lachen of prikkelt het de irritatie spier?
    Trudy, ik zat inderdaad op rij 3,prachtig zicht! Zit nog met regelmaat na te genieten van de cd. Al sje wilt kan ik CD 1 ook wel voor je copiejeren. Doe mij evenje adres en hij komt naar je toe!
    ZO, spul ligt, ik ga aan de koffie.

Toedels,
    Zjakkie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct