Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

feestje

• Auteur

goedemiddag,

Hoe is het met Sjak? Gaat het al een beetje beter? Nouja, de laatste keer dat je schreef klonk het wel als zodanig dus ga ik er maar vanuit dat het beter gaat. En super verkocht zeg! Ik moet het er nog steeds opzetten, maar die bedragen die jij noemt krijg ik nooit, zoveel spullen heb ik niet eens, doe je echt alleen kleding?

Eva, hoe is 't met de hoed? Blij dat je je zo fantastisch voelt, houen zo! En de kinders ook nog steeds gezellig?
    En Angelina, mooi zo, hoe is het met dat stel streakers van je? De mijne gaan gelukkig nog niet zover, maar ja, ze lopen iets op jullie achter….. dus ik vrees met grote vreze.
    Ellen, spannend zeg, zowel met het huis alswel met die superex van je, wat een loser ook eigenlijk. Maar ja, het zal wel ergens goed voor geweest zijn, er lopen tenslotte nu twee dotjes bij je rond. Mooi zeg, dat je niet met papa mag trouwen, fantastisch gewoon. Dat maakt een hoop duidelijk.
    Zal Linda het nog lang volhouden denk je?
    Francisca, hoe gaat het nu inmiddels? Zijn ze alweer hanteerbaar? Als ik dat lees zakt de moed me in de schoenen, zij zijn een jaar verder, als ik nog een jaar zo moet sterf ik vroegtijdig aan uitputting ben ik bang :-))
    Ik was vanmorgen voor tien uur zover: 7 keer geslagen, 15 keer gevloekt, 12 keer geschreewd, 1125 keer gezucht. Dat alles natuurlijk in mezelf. Ze waren weer stormachtig en we moesten op verjaarsvisite en we gaan een lang weekend weg dus ik moet van alles inpakken…

Nouja, mijn poes Yori, 18,5 jaar jong, heeft denk ik blaasontsteking, er lag een plasje op het kussen van de stoel, en een klontje bloed, (meer details op verzoek) en ze ging 6 keer achter elkaar op de bak en ze heeft volgens mij pijn. Dus ga ik vanavond maar weer eens richting veterinairian. Heb nu al de zenuwen, ik moet weer eens weg, zul je net zien dat ze ter observatie moet, nou dan blijf ik dus mooi thuis, ikke niet weg als ze moet inslapen bij mijn afwezigheid!

Mijn schatjes hebben tussen de middag keurig aan de grote tafel op de grote stoelen (met extra kussen onder de billen) gelunched. Samen met tante en twee nichtjes en jarige oma. Ging prima, dus weer meer mogelijkheden. Geen kinderstoelen meer meezeulen, scheelt weer.

Nu moet ik maar eens aan het werk, witlof snijden en piepers jassen. Even kijken of ik nog rozijnen heb voor het span voor door de lof.

Een goede avond allen,

Trudy

N.B. Richard gaat een cursus doen van 6 keer 3 dagen, hij wist niet precies wat, blijkt het professional business communications te zijn op basis van NLP! En dat vond hij niks, NLP dan. Hij had het idee dat dat met Emile te maken had, nou ja dat was vroeger ook zo, en nu nog wel ietsje. Vond het wel komisch eigenlijk. Ik ga zelf in mei een Avatar training doen als het goed gaat.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct