Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

dierenleed

• Auteur

Ooooooo, diertjes die ziek zijn, boehhhhhhh…
    Ik ben zelf wat dat beteft van de nuchtere (dacht ik) tot mijn kat ziek werd. In no time lag ze aanhet infuus en ik heb tranen met tuiten in de behandelkamer gejankt. Ze heeft het overleefd hoor, al was het kantje boord. Maar, sinds dien weet ik dat een dier diep zit. Gelukkig dus maar dat het slechts een blaas ontsteking was! Beterschap voor poes!
    Ellen; wat een spannundu dingen haal je allemaal op je nek zeg, Mozes! Zou wel te gek zijn als het zou lukken met het huis, strakkies als het zonnetje weer gaat schijnen kunnen de kleine Snippies (of worden eht toch Brouwertjes?) buiten rennen, wat zullen ze dat heerlijk vinden! Lang leve Egypte, doe er je voordeel mee!
    Angelina; ja, ik bof dat ik het me kan permiteren om die kleren te kopen. En ik ben het ook met ELlen eens, het blijft gewoon erg mooi alhoewel, als ze vallen zit er ook in een EB broek een gat!!! Maar, de wetenschap dat een broek met 2 jaar draagplezier en met zeeeeeer dunne knieen nog 14 euro op brengt, dat troost! En, ziet ie er goed uit dan verpats ik um voor 20/25 euro. Da's niet gek, toch? En, al helemaal handig, in de uitverkoop met 40 -70 % korting koop ik met voorbedachte raden voor het volgende seizoen. SLIM HE?

Wat vindje van deze dan? Mijn eigen Willem Alexander;
    Noah komt op me afgelopen met de mededeligndat ie per ongeluk in zijn broek heeft geplast en dat ook de vloer in zijn kamer nat is. "mama, ik beneen beetje dom geweest"! Waar kennen we die ook al weer van? Hihi.
    Het is zo gewweldig leuk, dat geklets! Toen ik ze van de creche kwam halen kreeg ik van Sem een dialoog naverteld, ik zei toen, en hij zei toen , bla, bla, bla. Echt lachen.
    En de herenhebben oog voor detail! ALs ik iets nieuws aan heb, naar de kapper ben geweest of nnagellak op heb; ze zien het. En vooral kleding boeit, daar geven ze ook hun mening over, hihi. Tuttenbellen.
    Morgen komen ze draadloos Internet installeren thuis, lijkt me deksels handig!
    Ga effe koffie slurpen.
    Toedels,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct