Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Poesiebees…!

• Auteur

Oooh ik ben ook zo'n mts, heb een keer een vakantie geannuleerd wegens poes, en ik zou het zo weer doen 🙂 Hee Trudy, bij dat het 'maar' een blaasontsteking is, als is dat ook niet fijn…?

Enne, die inwendige vloekpartijen hebben we ook allemaal haha!

Kleding? Yep, sjopperdesjop met korting, een paar kledingwinkels bellen me de dag voordat ze gaan afprijzen 🙂 Scheelt minstens de helft, en ook ik kooo zo bezopen groot, vooral shirts en truien en zo, dat ik deze winter bijna niks heb heven kopen, en de doos 'zomer' ziet er ook nog immer emoedigend uit. Ik bewaar de boel, kweenie wat er gaat gebeuren, we zoeken niet voor niks naar veeeeeel slaapkamers 🙂

Vanavond weer een berg brochures ziten doorkijken; in een iets mindere maar nog immer zeer acceptabele buurt staat een huis, als ik een urk kan vinden zet ik 'm er bij, waar we de hele handel zo naar binnen kunnen schuiven, 5 slaapkamers mede dankzij met dakkapellen uitgebouwde zolder, tuintje, veeeeeel parkeerruimte, Hoogvliet super om de hoek, en tien mille minder qua vraagprijs. Zitte wachten de toezeggingvan de bank, maar dit hutje gaan we ook maar even bekijken?

Ach ja, spannend genoeg, ook nog steeds dat geneuzel over de nalatenschap van mijn vader, mijn zussie is aan het pesten zoals verwacht, en ik werd er door een goed bevriend stel op geattendeert dat ik daddydear via de kliklijn nog een stevig strafblad kan bezorgen… Hoewel, dat heeft ie allemaal zelf gedaan natuurlijk, maar toch… Sja, het is een mogelijkheid, als het echt uit d ehand dreigt te lopen, maar ik ben weer te netjes… Zucht…

Vanmiddag bij de fysio was de conclusie: er zit verschil in die pootjes wat het lopen inderdaad in de weg zit, ze moet (nóg!!) meer beweging krijgen, meer lopen, buiten selen (fijn zo'n flat) om meer conditie en kracht op te bouwen, wat een voorwaarde is voor de coördinatie voor goed lopen. In zijn algemeenheid zit Jennifer nog net binnen de marge qua motorische vaardigheden en motorische ontwikkeling, heeft ze nauwelijsk tot geen concentratievermogen, is ze emotioneel heel snel overbelast en daardoor nauwelijks te sturen. Is het haar teveel en vraag je 'r tegen een bal te schoppen, dan loopt ze weg, krijst ze NEEJ! en zal ze als compromis e bal weggooien, maar schoppen? Nee. PAs als je echt 1:1 aan de gang gaat en heel veel rust creëert kan ze het overzien en probeert ze met lezier aan de vraag te voldoen. Sja. Dat wist ik al. Maar de samenvatting van de fysio: 'Een fantástische meid, redelijk ontwikkels maar ze loopt wat achter, en ze is heel erg moeilijk te sturen al is dat een bekend ex-prematuren probleem' was toch wel een ekkere bevestiging. Maar goed,nog meer dierentuin dus en zo snel mogelijk dat huis met die tuin….? En veeeeel trappen om samen op en af te sjouwen?

Maar, achteraf had ze het een leuk uurtje gevonden, en op de vraag: als we volgende keer weer naar het ziekenhis gaan, ga je dan weer mee? Was het leuk? kwam godzijdnk wederom een volmondig: 'Ja, siejkenhuijs is leuk!'

Pfieuw. Maar, Marco en ik hebben wel de halve avond halfdood op de bank gelegen, het hakkt er allemaal wel in…?

ToedessszzZZZzzzZZzzz,

Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct