Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

rommelig

• Auteur

Hoi,

Ik heb een "rommelig" gevoel over me,….
    Noa was gisteravond erg warm, dus hup paracetamolzetpil ingebracht,… ga dan op zo'n moment mijn kiddie niet onnodig "pesten" met een thermometer, ze reageerde niet suffig en was erg allert,……pakje wicky er achteraan en een tuitbeker drinken voor geval dat ze nog meer dorst had.

vanmorgen was er dan ook niets meer te merken van haar koortsig zijn, Juul die heeft tussen de middag maar een kwartiertje geslapen en had het dus niet meer om 16.00uur, huilerig, niet willen eten en alleen maar tegen papa/mama aan willen liggen, Noa gaf nog even aan dat ze "buikpijn" had dus Ed de doktersdienst gebeld die ons doorverwees naar de huisartsenpost ,…..ik gaf aan Ed aan dat ik Noa nog wel erg "vrolijk" vond zodat ik dacht dat het wel los zou lopen, nou we hebben dus ook maar verder geen medici meer ingeschakeld.

en nu 5 min. nadat we ze op bed hebben gekwakt, slaapt het spul en hopelijk tot morgenvroeg.

Nou ik surf nog even verder dus de groetjes Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct