Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

solidair

• Auteur

Gelukkig maar, "slechts" oorontsteking…, maar wel pijnlijk, heeft ze nog kunnen slapen? Ik heb tegenwoordig (sinds E. oorontsteking kreeg toen ze 8 maanden was) standaard Xylometazoline spray 0,025% in huis. Dan komt het meestal niet zover. Wanneer ze dan heel verkouden zijn spray ik 1 of 2 keer, maar dat kan ook mazzel zijn. Jo heeft een paar keer stuipen gehad en toen bleken zijn oren van binnen rood, dus ook ontstoken. Je weet het niet he?
    Maar ik was errug solidair. Jo was al onrustig maar om half elf begon de pret, hij werd wakker en begon een partij te kletsen, lees dus ijlen, niet te geloven, ik heb hem bij mij in bed genomen, daar heeft ie nog minstens een uur liggen, zitten staan keten en kletsen, daarna sloeg de zetpil pas aan, of werd hij zo moe, en is hij gaan slapen, hij had dus ook stevige koorts. En vandaag moeten we dus naar Zeeland…., en mijn werkster komt weer eens niet en daar had ik zo op gerekend en nu kan ik dus zelf aan de bak, bah! Ga ik weer met ernstige spierpijn op pad, maar ja, life sucks.

Nou, gelukkig voor Noa, hopelijk hersteld ze zich snel.
    Beterschap daarginds, hopelijk gaat het met de rest allemaal goed, Ellen die van jou nog in redelijke staat van gezondheid?

Ik ga, en ben pas maandag weer terug, lekker rustig!

Doei en een prettig weekend.

Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct