Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Beterschap!

• Auteur

Klepperdeklep jahaaa, als ze koorts hebben wil het wel, tot het over de 40 graden gaat, dan zijn ze bij mij half buwusteloos, snikkerig, slap, willen ze niks… Maar zover laat ik het niet komen, bij 38,5 gaan ze zwaar aan de paracetamol want anders drinken die 2 van mij niet meer en dat wacht ik maar niet af?

Gompie, beterschap? Enne, dat buikpijnverhaal klopt, is exact de reden waarom Michael elke keer heeeeeelemaal wordt nagekeken als ie weer over au-buik klaagt? Wel begrijpelijk, het is ook moeilijk voor zo'n kleintje om de pijn exact aan te geven en het zit allemaal ook best dicht op mekaar als je nog zo klein bent? Buik is dan lekker overzichtelijk, je kan 'm zelluf zien en aanwijzen en zo, erg handig nietwaar.
    En de stress van ziek zijn geeft vaak ook écht buikpijn als extra klacht omdat de spijsvertering vaak mede op hol slaat als ze ziek zijn. Heee, daar heb ik dan zelf ook last van?

Heee, sterkte daar, potten Luuf blijven smeren, opengensneden ui onder haar bed (stinkt waanzinnig maar de boel gaat wijdsopenstaan), en ik geef ze altijd Bexedyl. Een standaard zoutoplossing in een plastic ampul, wel zo hygie i.p.v. de snotjes een paar maanden bewaren aan een sprayflesje? Ik vergeet die krengen 's nachts altijd schoon te maken, getver, oeps 🙂 Openhouden die handel, en haar hoofdeind wat omhoog zetten c.q. een opgevouwen strandhanddoek onder haar matrashoofdeind, iets schuin omhoog slapen haalt de druk wat van haar oren, slaapt ze ws. best? Ooooh, echt, sterkte! En geef 'r een gezellige, ware kleffe zoen van Michael en Jennifer?

En ook papa en mam sterkte, zieke kids is altijd rot…

Toedels, Ellen

PS: Trudy, sop ze, maar vooral: heb een lekker weekend! Enne, Life is a bitch, though sometimes a cute one?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct