Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

verslag

• Auteur

De laatste werkdag was heeeeeeeeel vreemd.
    Ik beschouw mezelf als een nuchter mens (als het er op aan komt) maar ik geloof toch dat ik mijn zelfbeeld wat meot bijschaven. Het was een mengeling van opluchting, een last van mijn schouders en weemoed om de collega's die straks mijn collega's niet meer zijn.
    Een aantal konden het niet nalaten me bij iedere keer als ze me tegen het lijf liepen te melden dat ze het ECHT niet tof vonden dat ik weg gingn en dat ze me zouden missen, waarop ik standaard zei: "Nee, jullie missen mij niet!"
    Afijn, 12.00 uur kwam Sandra de bedrijfsleidster, de gene waar ik altijd (als klant al) een warme band mee had en die had haar "treug" gezicht opgezet en gaf me met een treffende toevoeging een cadeautje; Jahoor, daar ging Zjak…tranen met tuiten!!!!
    Haha, ik, nuchter???? Het ismaar een heel dun vliesje hoor! Ik kreeg een mooi boekje met allemaal prachtige levenswijsheden, die slaan op de gesprekken die wij altijd hadden. Nou, vanaf toen was ik van slag en als er weer zo'n onverlaat iets zei over jammer, weggaan of missen moest ik echt weg lopen want anders hield ik het niet droog! Van mijn collega's een hele lieve kaart gekregen met persoonlijke wensen en belevenissen er op geschreven en ze hadden een handdoek laten borduren met de tekst: we zullen je heus NIET missen hoor!!!
    Het was dus een rare verwarrende dag.
    Maar, nu verschrikkelijk opgelucht. En mocht ik ooit weer de kriebels hebben, dan zoek ik toch gewoon weer een andere baan???? Nooit bestaat bij mij niet meer. Alles wat id doe/zeg/voel is voor nu en niet meer voor altijd en eeuwig!
    Dus, mocht ik ooit weer beginnen over een andere job, dan ben ik er dan kennenlijk aan toe, MAAR NU VOORAL NIET!

En voor alle ziek zwak en misselijke kindertjes; Dikke knuffels en veel beeterschap toegewenst!

Zjakkie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct