Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Stilte?

• Auteur

En rustig dat het hier is…???

Kakel ik gewoon door 😉

Michale en Jeniffer vinden al dat gebadder weer n de tuin wel errug leuk, maar zitten om 16.00 uur alweer te gapen… Zijn doodmo evan ale ziekenhuisperikelen rondom Oma, mama ineens een paar dagen in bed (zijn ze niet van me gewend), kortom, rust in de hut is nodig. Jen wilde vanmiddag geeneens met het buurmeisje (Savanne van bijna 5, is hun vriendinnetje) in het badje, die vertrok naar binnen, was haar veel te veel, terwijl ze altijd door de schutting staan te beppen ?? Michael redde het, maar met oogjes op half zeven… Sja, ben zelf ook stuk, antibioticakuuris nog niet klaar, laat ik strak sook eens gaan pitten?

Wel lekker ineens dat mooie weer, maar in de tuin loopt het op tot boven de 4 (!!) graden, en dan zit deze hormoongestuurde BaarMoeder echt onder een parasolletje of gewoon ín het badje…Nee, ik weet weer waarom een bezoekje aan mijn zus thuis, op Kreta, in Juni 2001, 5 maanden zwanger van M&J, zo slecht beviel… De airco en extra maaltijden en extra beenruimte in het vliegtuig zijn mijn beste herinneringen 😉

Het kotsen viel tot voor kort mee, nu hang ik tot 11.00 meer boven de plee dan dat ik rechtop sta…? Eten helpt, maar is zoooo weerzinwekkend op zo'n moment. Dus ik ben weer 2 kg kwijt, zit weer op mijn maat 36 gewocht maar nu met een maat 44 taille 😉 Zou er echt niet eentej zich hebben verstopt tijdens die echo? Ben net zo moe als toen, ogen vallen 's middags gewoon dicht, durf amper achter het stuur…?? Nouja, na de eerste 13 weken hoort het op te knappen, nog bijna 5 te gaan, zucht 😉

Over autorijden gesproken…

Sta ik vanmorgen de boodschappen in t eladen bij de AH hier in de buurt, heb ik de kids meteen in de auto gezet. Doe ik altijd als eerste; op krappe parkeerplaatsen zijn mensen bezig met een plekkie zoeken of er uit komen, enniet met kleine kinderen? Kinderwagen (= rollator annex boodschappenkar voor deze whiplashmama) stond nog achter de auto, maar leeg. Komt er een oudere heer aan in een Citroen C5, zilvergrijs, kenteken 22 Niet Betaald Niet Goed, achteruit een parkeerplekkie uit. MIjn knat op. En hij komt dichterbij. En nog dichterbij. Ik zwaai, en schreeu: Heee Yo, pas op man!! KIJK UIT!!!! Rijd ie zo mijn kinderwagen omver, mérkt het geeneens en rijd doodleuk verder!! 5 omstanders stonden met kromme tenen te kijken, met open mond, vol ongeloof. Dat KAN toch ook niet! Ik woest mijn mobieltje gepakt, meteeeeen dat nummerbord genoteerd, en de politie gebeld en de boel verteld. Dat die man ergens op een wolk 7 km hoog zat blijkbaar, dat ik nog en knal op zijn achterklep had willen geven maar té verbouwereerd was (Had dat maar gedaan, mevrouw! Van ons mag het!) en dat ik, als ie mijn kinderen maar een haar had gekrenkt, 'm niet levend van die parkeerplaats had laten gaan! Die agenten ontploften bijna, ik kreeg gelijk de meldkamer aan de lijn, en ze zijn bij meneer thuis langs gegaan… Mij belden ze later terug, dat ie zich te pletter is geschrokken dat ie blijkbaar zoveel mist… Of e schade had veroorzaakt en dat ie dat graag wilde betalen. Wat is deprijs van twee huilende kinderen op de achterbank, die weten dat mam aau nek heeft door een auto ongeluk, toch al voorzichtig zijn en nu doodsangsten uitstaan op parkeerplaatsen? Ze zijn al een keer bijna geschept door een BeterBed vrachtwagen die met 80 door ons 30km/uur straatje roste, bina kanteld eop een drempel en en passant nog een stukkie gras meenam voor de gelegendheid… Heb gelijk maar eens geïnformeerd of de politie hier ook wat vaker kan komen controleren, ook op fietsen op de stoep, parkeren op de stoep, veel te hard rijden, brommers op de stoep etc…?

Anyway, ik mocht kiezen of ik deze melding aan meneer zijn rijbewijs wenste te laten hangen, want ze konden 'm geen test laten doen oid. Wel dus he. Want stel wat die man nog een keer veroorzaakt…? Ongelooflijk… Grrrrr!!

En verder? Gaan 'wij' slapie slapie doen. Maarreh, laat eens wat van jullie horen…? Enne, Diane, hoe gaat het??? Het is zo stil, ik word weer nerveus, meid, vertel…?

Toedels, Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct