Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

allo

• Auteur

Hallo allen!

Daar ben ik weer even. Had een poosje geen zin en tijd om te schrijven, al gebeurt er hier genoeg! Maar ja, kan gebeuren. Ellen, collega, ik denderde dus vorige week zaterdag vanaf tree zes op mijn zijkant naar beneden, mijn voet gleed weg op de smalle kant van de trap. Ik heb drie dagen amper kunnen lopen van de pijn. Heb nog een paar riante blauwe, inmiddels lila gekleurde plekken, op bovendijbeen en bovenarmen. Gelukkig had ik net de kinderen in bed geparkeerd, want richard was ook niet thuis, heb eerst een poosje verdwaasd rondgelopen, om maar lekker bloedcirculatie te houden, ik werd een beetje raar in mijn hoofd, of ik een uittreding had, bah!
    Maar dat is nu wel hersteld. J & E zijn vorige week woensdag voor het eerst naar de PSZ geweest en ze vonden het geweldig. Geen enkel probleem. Vanmorgen gingen we weer heen, op de bakfiets, en ze hebben weer heerlijk gespeeld en liggen nu even te pitten. Lekker rustig zo.
    Ben alweer een week of wat aan het klooien met kaakontstekingen en losse kies, dus vandaar wat rustig vanaf deze kant. Ik kan inmiddels geen Ibu meer slikken want mijn maag is errug schraal, dus nu Para/cod, over 3 weken gezellie naar de tandarts als ik het haal…. Als het nog even zo blijft ga ik bellen want het is werkelijk vreselijk pijnlijk. Word er zelfs wakker van 's nachts.
    Genoeg geklaagd.

Wat een heerlijk nazomerweer zeg! Straks maar weer lekker naar de speeltuin of kinderboerderij. Morgen gaat Richard weer voor 3 dagen weg, cursus. Dus hier weer druk, morgenochtend de kinderen dus om kwart over zes op om op tijd op het KDV te zijn, extra dagdeel geboekt, en ik moet om acht uur beginnen dus helaas moeten ze vroeg op. Woensdagmorgen gaan we naar de kapper, emilia moet een beetje puntjes knippen en Jo moet weer lekker kort, wordt weer ietsiepietsie pluizig. En dan woensdagmiddag weer PSZ. Wat een drukte niet? Net een boer met één koe. zeggen we hier.
    Hé Ellen, lekkere vent in die auto! Kolere je zou ze toch dat stuur om hun kop wrikken! Sommige mensen hebben werkelijk hun rijbewijs bij een pak Omo gehaald. En zulke dingen gebeuren in een paar seconden, daar kun je bijna niet op reageren, dan sta je dus bevroren te zijn. Gelukkig dat je zijn nummer hebt genoteerd.
    Hoe is het met het buikje? en het kotsen?

En Angelina, alles in orde daar? Ik moet me ook opgeven als hulpmoeder ben ik bang, nou ja het moet niet maar ach, als het maar een keer in de maand is, wie weet steek ik er nog wat van op.

Diane hoe is het bij jou en de kleintjes? Heb je mijn envelopje nog gehad of is dat misgegaan? Vind het wel wat stil, maar ja, met dat heen en weer rijden blijft er weinig tijd over.

En is Jacqueline nu met vakantie of zo? Ik dacht dat het in de planning zat maar weet het niet zeker?

Ik ben zelf nu aan het twijfelen geslagen qua vakantie, heb weer het boek van Roompot, staan ook leuke dingen in, in Zeeland, pal aan het strand, niet extreem duur, incl. wasmachine, altijd makkelijk met al dat buitenspelen, en qua prijs valt het best mee t.o.v. afgelopen jaar. Maar…., ik wil warmte. Ik ben bang dat het in Zeeland wat winderig is, wanneer het weer zo is als afgelopen zomer zit je niet echt goed aan zee. En dat levert weer oorontstekingen op enzo, maar in het bos is het snel ietsje warmer. Maar goed, regen is regen. Dus ik hou het nog even open, wie weet gaan we op een last minute volgend jaar naar Menorca of Mallorca. Maar of je dan een leuk appartement met kinderfaciliteiten en amusement hebt, dat is niet zeker. Ver vooruit in de gidsen meer keuze meer kansen, maar vele malen duurder. Maar ze zijn dan al bijna vier, en dat scheelt ook. Zeker wanneer we in september gaan. Da's nog ver zeg!

Nou dit is wel genoeg voor vandaag. Heb de schade ietsje ingehaald en heb verder niet veel zinnigs te zeggen, moet weer even in een betere houding gaan zitten nu.

Gegroet,

Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct