Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ach ach

• Auteur

he trudy welcome back.
    gaat niet zo hjeel lekker met je zeg. bont en blauw rondlopen en dan ook nog een zeer pijnlijke kaak. ikweetniet of ik in jou situatie met pijn in mijn mond zou blijven lopen. tandarts is niks maar pijn in je mond is verschirkkelijk. en tja vakantie wij weten het ook nog niet. zijn al 3 jaar in nederland en 1 jaar in belgie geweest en eigenlijk willen we nu ook wel naar het buitenl;and maar niet te ver rijden. altijd weer moeilijk.
    en wat fijn dat de kids de kdv leuk vinden altijd weer een zorg minder

ellen gelukkig dat het met jou en je schoonmoeder weer beter gaat. en dat kotsen errug lastig maar gaat zoals je zelf al zegt wel weer over. tegen die tijd ligt marco plat als ik zo lees wat ie allemaal doet. en M & J ook nog steeds enthousiast over de speelzaal? en het broertje of zusje zijn ze al aan het wachten?

Eef hoe is het met je hoedenwedstrijd?

en hier? ach het spul was al om 1/2 7 wakker en zat om 8 uur kant en klaar te wachten tot ze naar de KLEUTERSCHOOL mochten.
    en ja hoor 1/2 9 gingen we dan eindelijk op weg. allebei een beetje peunerveu. tjemig zeg wat een chaos in zo'n school. 4 kleuterklassen van ongeveer 30 leerlingen per klas en dan ook nog maal minimaal 1 ouder kun je nagaan. maar goed klaslokalen gevonden. ik had a. geparkeerd gedag gezegd en op zoek naar Mark en papa. even gekeken en mark begon te zwaaien zo van ga nu maar dus kus en papa nog even gedag tegen lieke zeggen en wat denken jullie heleboel kids in de klas geen angelique. ik kiken op de gang ja hoor stond ze vlak bij de in-/uitgang tegen een kast aangeleund dikke tranen op d'r wangen. ach zo zielig, mama was weg.
    (smelt) dus mee teruggenomen en gezegd dat ze wel mocht gaan spelen maar nu even moest blijven zitten net als de rest. ik wil thuis spelen. dus de juf kwam en same hebben ze weer gezwaaid.
    ophalen? mama staat te wachten op het schoolplein en zie in 1x mark voor 1 van de ramen op de gang en even later bij de uitgang buiten verder niemand. ik naar binnen met mark en op zoek naar de juffrouw ja hoor hij was hem weer gepeerd zoals vaker vandaag. want wat bleek meneer en mevrouw liepen regelmatig weg om bij elkaar te gaan spelen haha. Ja leuk maar iet de bedeoeling van 2 aparte klassen natuurlijk . ik heb ze goed ingepeperd dat ze allebei in hun lokaal moeten blijven en daar moeten spelen met nieuwe kindjes. thuis kunnen ze weer samen spelen.
    onbegrijpelijk hoor. op de speelzaal gin het wel goed. maar ja buiten spelen samen, en de tijd was korter en het 1e jaar wél samen 2e jaar vertrouwd terrein en toen pas apart.
    maar goed al met al vonden ze het wel leuk en willen morgen wel weer.
    en ik? ik heb genoten van de stilte eerst even snel gepoetst en ben toen heerlijk wezen sporten en alsvast st klaas inkoopjes gedaan (bij toeval) en toen de kids weer opgehaald. ze liggen nu uitgeteld voor de tv. nog steeds errug rustig hier dus.

voor de rest beleven we hier ontzettend weinig. saai he? maar wel heerlijk rustig

zo nu nog even een speelletje doen voor manlief wakker is en de computer weer inpikt.

greotjes
    francisca

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct