Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

:-)

• Auteur

Hoi,

Ohhh wat een verhalen allemaal, beurse internetvriendinnen 2 is nu genoeg hoor dus de rest gewoon voorzichtig lopen,niet rennen of snel lopen.

Francisca wennen hoor die kids naar de kleuterschool, hoor graag meer verhalen over hoe het met M&A gaat haha.

en hier ach,..
    Ik wil zo graag dat mijn dochters zindelijk zijn, dus heb ik ze vanmiddag na de speelzaal eens de luiers uitgedaan, Noa die bleef wel een kwartier op het potje zitten en wilde er echt met geen 10 paarden vanaf, toen ze er eindelijk afging kreeg ze prompt een ongelukje (en zo volgde er nog 2).

Julia die had de smaak te pakken en bleef op het potje gaan en ook iedere keer met resultaat echt super, morgen maar eens aankijken ofdat ze het dan ook nog erg leuk vind.

Hoe deden jullie het met naar bed gaan, toch nog een luier aan totdat ze alle plasjes en drukjes overdag op de wc/potje deden?

Verder even niets dus groetjes Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct