Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zindelijkheid

• Auteur

Goedemorgen,

Eventjes hoe wij het hier doen: ik zet Emilia 's morgens op de wc, dan plast ze, wassen aankleden luierbroekje, voor het drinken van de limonade weer naar de wc, half uurtje later weer, voor het eten, voor het slapen 's middags, wanneer ze eruit komt en dan nog 's voor het eten en voor het douchen, Jo is er nog niet echt aan toe die plast alleen 's avonds voor het douchen heel enthousiast op de wc, een keertje of 4.
    Ik beloon niet, want ik ben van mening dat zindelijkheid iets is waar ze zelf baat bij hebben, we klappen voor ze en complimenteren ze, goed gedaan etc. maar ik geef er niets voor, dan willen ze op een gegeven moment overal wat voor hebben, ik voel het tenminste zo. En zo werd mij ook verteld op het KDV overigens, maar ieder doet het op zijn manier hoor. Alleen heb ik het idee dat het licht chantabel is. Ik wil dat ze dingen doen omdat het zo hoort of zo "moet" zonder andere beloning dan hoera etc.

ik ga werken, doei

Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct