Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

:-)

• Auteur

Oef, beurse plekken bij mij zijn weg, maar Trudy, meid… Ga naar die tandarts! Ben je d'r maar vanaf, drie weken is zooo lang…?

Autorijellende: Michael heeft sinds datgedoe op die parkeerplaats zaterdag elke nacht een paar angstdromen… Hij si als de dood, zijn lijfje kan stuk… Dus er maar serieus op in gaan, en uitleggen en herhalen wat er wel en niet gebeurt is etc. En dan gaat het wel weer. Maar elke nacht 3 x een kwartier, zucht…? Jen is daar makkelijker in, die praat er 1 of twee keer over, speelt het na met poppen, legoblokjes enzovoort, en dna is ze er ook echt klaar mee.

Op de psz gaat het met Jen helemaal geweldig, die is over haar schroom en afscheid-ellende hen, maar Michael heeft het er moeilijk mee. Hij wordt daar ook gecorrigeerd, én de kindertjes vinden zijn stoeispelletjes niet euk, met als gevolg dat ie helemaal alleen speelt… Heb overlegd met de juffen of ze dat in de peiling willen houden, als het er op uitdraait dat vriendinnetjes van Jen ook niet meer willen komen omdat Michael gedragsrpoblemen heeft, is dat naturlijk niet de bedoeling. Dus maar eens kijken of hij er 1:2 beter mee overweg kan. Vreemd trouwens dta hij dat daar zo doet, nog eens met hem over praten, want als we thuis kindertjes langs hebben gaat dat veel beter. Of zou hij weer wild willen spelen want dat doet Costa ook…? Zou best kunnen, hij si ook nog steeds bang om echt lekker te schommelen, na die smak van 21 Juni… bijna 3 maanden geleden en hij heeft het er nog bijna dagelijsk over… En dan is die vent alwee dik een maand uit beed, kan je nagaan…? Maar goed, mijnmannetjes wta mer in de peiling houden en zachtjes bijsturen?

Verder blijkt dat ze ineens een gebakken eitje kunnen eten!! We vermoeden steeds mer, en hopen met de KA daar de 20ste meer duidelijkheid over te krijgen, dat de allergie-ellende vooral stressellende is…? Kippe-ei, half-om gehakt (varken dus), andere fruitsoorten, ontbijtkoek, en geen centje pijn??? Bij stress daarentegen zie je wel een ontlasting-reactie. Ben benieuwd… Hoop het voor ze…?

Ontlasting etc.: ze willen best op het potje, reuze interessant, maar vergeten daarna strak wat de bedoeling was. Nog niet voldoende interesse dus. Lukt het een keer, dan staan we te juichen, maar ook hier pertinent geen kedootje beloning.Zo'n puzzelsysteem vind ik wél een vinding. Beloning en sanctie in één systeem. Knap bedacht! Biedt perspectief tzt 😉 Ooit)

En danis er een verjaardag in aantocht…
    Elk een dikke trui en een winterjas (knáloranje, lekker veilig), liggen al klaar, maar is het raar om je ind een boom te geven? Bij het tuincentrum hier om de hoek hebben ze knotwilgjes met een stam van krap 2 meter hoog, snoei je gewoon elk jaar kort in, en ze kunnen in een kuip. De boom van je leven zal ik maar zeggen? Kunnen ze zelf ook meeverhuizen? Mooie pot, strik erom? Ze zijn helemaal leip van bomen…? Van een van de oma's krijgen ze dan de potten, en de andere (Oma B, mag a.s. zaterdag nar huis!!) heeft in gedachte een (perspex, godzijdank) vissenkom…??? Goudvissies…??? OM voor te zorgen? En wie gaat die kom poetsen…? 🙂 Best en leuk idee, maar ik weet niet of het ze blijft boeien. Nog even op broeden dus. En wat hun biopapa van plan is met hun verjaardag? Al dik een maand niks meer van gehoord…? Wat wil die vent nou toch…? Moet de advocaat maar weer eens bellen, hoe lang kan een 'radiostilte' mijnerzijds zijn voordat een rechter daaruit opmaakt dat ik dwars zou liggen of zo…? Zucht. Stilt evoor de storm. Alleen, wanneer het gaat stormen? Kweenie?

Oooh, Cis, wat moeilijk voor ze, aparte klassen… Ik ben erg blij dat ik ze gewoon bij mekaar kan houden, ook op de basisschool straks. M&J hangen gelukkig niet overmatig aan elkaar, niet meer dan gewone vriendjes en vriendinnetjes. Maar wel dapper dat M&A het durven! Ooooh, joh, dan ben je net als Eva helemaal basisschoolkindmama… Woeps!

Eef hoe gaat het daar trouwens mee? Went het al?

Sjak is met vakantie, zit in Turkije, en komt aanstaande vrijdag weer thuis. Ben benieuwd naar de verhalen :o)

Diane….??? Al is het maar een 'alles OK!'…?? Alsjeblieft? Het is zo'n spannende tijd…?

Buik?
    Jen heeft ook een baby in haar buik, onder haar borstbeen hihi! Ze wennen al aan het idee, als ik aan het kotsen ben doet de baby zeker even gek (nog immer meermaal daags, tot een uur of 11.00), en verder is het al onderdeel van het dagelijsk leven. De 28ste moet ik voor het eerst van mijn leven naar een verloskundige…?? Nooit geweest, destijds alleen aan de telefoon gehad om een echo te regelen, een daarna hoefde ik er niet meer heen hihi 😉 Ben benieuwd? Duurt alemaal nog even. Ben gruwelijk afgevallen toen ik zo ziek was, mét buik kreeg ik maat 38 weer dicht… Maar dat gaat inmiddels wel weer, de aders op mijn armen liggen er iets minder dik op, en dat magere bekkie vult ook weer een beetje. Buikie zelf groeit gestaag, nu 9-1. Oftewel, het heeft voetjes, en oogjes en zo, en een levertje dat bloedcelletjes maakt het heeft al heus maagsap (luister naar mama: GEEEEEN reflux, afgesproken??), en met zijn/haar enóme lengte van 3 cm schijnt het ook al te bewegen??? Ach, geduld is een schone zaak 🙂

Toedels, Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct