Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

dag 2

• Auteur

conclusie 2e dag zindelijkheidstraining:
    vindt het best intensief, julia plast meerdere kleine plasjes en vanmiddag zat ze lekker buiten te spelen en dan is ze zo in haar spel dat ik haar dus gewoon met een nat rokje zie rondhuppelen, op zich heeft ze vandaag 2 ongelukjes gehad, broekluier helpt niet want dan denkt ze ik heb een luier aan dus ik hoef niet naar de wc/potje (tja makkelijke tante hoor hihi) heb dat vandaag dus ook weer ondervonden.

Noa voelt haar plas niet aankomen weet ik nu dus bij haar wacht ik nog even alhoewel ze wel iedere keer op de wc wilt en ook vanmiddag een heuze keutel erop produceerde haha.

we hebben vanmorgen een trapje + een wc-brilletje eraan vast gekocht, de brilverkleiner die ik heb gekregen van Davitamon zag ik langszaam en meer buigen en zonder verkleiner vind ik het maar een groot gat voor die kleine billetjes.

Ik weet het het zal wel doorzetten zijn en julia is pas 2 dagen luierloos dus voor haar ook wennen maar toch zal ik blij zijn als ze "gewoon" ineens zindelijk zijn, misschien wil ik het ook wel allemaal te snel en moet ik meer op hun tempo wachten,……. kijk het deze week gewoon even aan hoe het gaat.

Ellen ik vind het een leuk idee "een boom" ik heb de tuin er niet voor en ook niet echt groene vingers dus bij mij zullen ze het niet overleven totdat de meiden ooit de deur uitgaan haha

Hier gaan de meiden volgend jaar ook naar verschillende klassen, aangezien het hier op iedere school vanzelfsprekend is dat een tweeling uit elkaar gehaald wordt, denk ook wel dat dat goed is aangezien ik op de psz zie hoe Julia voor Noa praat vb: vraagt de juf aan ieder kindje hoe hij/zij heet en ze vraagt het dan aan Noa dan roept Julia al dat haar zusje Noa heet, gewoon omdat Noa niet zo snel is in het antwoord geven hahaha dus hier beter als ze uit elkaar gaan.

verder even niets, ik ga de meiden afdrogen en aankleden dus groetjes Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct