Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Puzzel :-)

• Auteur

Oef Angelina, dat had ik dus ook 😉

Heee, Cissie, dankjewel voor de Gouden Tip!!! Heb sinds gisteren een Goed Zo Puzzel voor elk, en verdomd het werkt geweldig! En ongelooflijk…: Michael lijkt het ongeleide projectiesl, maar feitelijk is het Jennifer die steeds begint… Dus Michael heeft zijn puzzel bijna compleet (niet te moeilijk beginen…?), Jen heeft de hare al twee keer helemaal ingeleverd… Maarze snapt het concept en het werkt geweldig. Netjes meelopen in de supermarkt????? Ik bedoel..?????!!

Ben benieuwd hoe het verde gaat. Wat ik een verademing vindt is dat het mijn manier van kijken verandert, het voorkomt dat ik ouwe koeien uit de sloot haal (ben je nou alweeeeeeer… welnee, gewoon weer een stukkie inleveren), het haalt boven water wie het nou eigenlijk initieert, en het biedt een consequente, gestructureerde, en voor de kids heel duídelijke beloning- en correctemethode….

Mijn dank is immens!! Meer vabn dit soort tips zijn welkom! Want we gaan hier aan de slag met een gezonspedagoge; soms zijn we zo stuk door de slecht enachten etc. dat we door de bomen het bos niet meer zien…? Wie herkent dit 🙂

Toedels, Ellen

PS: Sjak! Terug in 't land? Hoe was het?

😉 E.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct