Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

spugen en buikloop ;-(

• Auteur

Hoi,

Jullie weten dat Julia woensdag begonnen was met spugen en ik me niet lekker voelde, gisterenavond was een ramp ik bleef maar voelen dat ik over moest geven en dan lukt het niet grrrrrrr,…..

dus vanmorgen had ik buikloop en hing ik boven de wc met resultaat, heel de dag rot gevoeld en Ed had in de planning dat hij een hele dag weg was ;-( dus ik kon mijn lol op, tussen de middag met de meiden verplicht naar boven en slapen totdat Julia riep; Noa heeft mijn bed ondergespuugd, echt de waterlanders kwamen naar boven want dit kon ik er niet bij hebben (ongesteld ook nog dus gevoelig van hier tot gunter) had in gedachten al morgen in de planning Ed mag de kids hebben en ik blijf in bed, had je gedacht Ed kwam vanmiddag thuis en ook hij had alles ondergespuugd, ligt nu in bed te slapen.

Hoop dat alle bedden vannacht schoon blijven en dat ik na het versturen van dit stukje ook tot morgenochtend in mijn bedje kan blijven liggen.

Een ziek gezinnetje uit Almere, alhoewel Julia nergens geen last meer van heeft en ondanks dat ik haar een luier aangedaan heb (gewoon voor mijn gemak)ging ze toch vrij veel op het potje.

doeg.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct