Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ola

• Auteur

Goeienavond allen,

Zjak, welkom thuis, prettige vakantie gehad op wat incidenten na, leuke foto's, kan nog meer bij. Jongens geen nadelige gevolgen ondervonden van de aanvallen?

De dames Francisca en ellen, leg mij eens uit aub hoe jullie dat nou precies doen met die puzzels, dat klinkt mij wel goed in de oren, niet voor wat betreft het plasgebeuren maar wel voor andere types beloningen cq sancties opleggen. Ik wil graag weten hoe jullie dat precies toepassen. Hier worden ze ook ietwat recalcitrant en ik heb niet zo'n zin in continue chantage etc. vandaar. Ben wel in overleg met diverse personen maar elke tip is welkom. Overigens zijn we vanmorgen schoenen gaan kopen, bleken ze beiden 2 maten groter te hebben dan ze aanhadden…., tja, dan is de schoenenreus meetapparatuur toch wat achterhaald……, we hebben voor beiden een uitverkoopje gescoord. Nieuwe collectie was vanaf 70 euro, tja, dat gaat mijn begroting echt te boven, ik ben van mening dat 1 paar toch wat weinig is en kwalitatief is Schoenenreus of Bristol echt wel redelijk, Topolino's zijn goedgekeurd dus ach, nu heeft Jo Timberlands uit de uitverkoop en zij ook een leuk kek zilver met zwart halfhoog laarsje dus we gaan bij eerder genoemd goedkoper adres voor wat erbij. In de juiste maat danwel! Daarna nog even braderieën en daarna slapen, tja, met moeite. Toen richting kermis in de stad, erg gezellig, toen kreeg ik de geest, ik dacht, kom laten we eens proberen uit eten te gaan bij de Griek, oude vriend van mij, en dat ging perfect, kindermenuutje, binnen no time op tafel, op verzoek. Binnen anderhalf uur waren we weer op weg naar huis en lagen ze alsnog om even over acht weer in bed en ze zijn nu stil, en wij hebben een uitje gehad, en zij ook natuurlijk, ze vonden het erg leuk in het restaurant zeiden ze. Ze hebben zich keurig gedragen, gelukkig maar, ben blij toe dan kunnen we dat vaker doen en hoeft het niet beperkt te worden tot Mc D. Dat vind ik nl. niet te eten.
    Net even de tweeling van Linda bewonderd, wat een poepies Linda! Wat groot alweer zeg!
    Maar ja, als ik dan die schoenen van die van mij zag, wat een enorme voeten zeg! Emilia maat 27 en Jonathan 28! Dat ziet eruit als platbodems!

Ik ga nu slapen heb het helemaal gehad, gelukkig is de depressie ietsje gezakt, hopelijk blijft dat zo, de kaak en bijholte ontsteking is de kop in gedrukt door de antibiotica dus de tandarts is nog even uitstelbaar, gelukkig. Het was dus blijkbaar toch een ontsteking. Maar het is wel elke keer weer afwachten.

Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct