Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

MOEder ;-)

• Auteur

Ola ola ola,

Blij voor je Angelina dat de boel een beetje opknapt….? En wat goed dat de zindelijkheid zo vlot gaat?

Puzzelsysteem: sja, ben er erg blij mee, en zij vinden iets 1:1 doen veeeeeeel leuker dan nóg meer (inderdaad…) speelgoed… Lange termijn ervaring? Wekelijks updateje? Beiden hebben nu nog twee blokkies te gaan, die verdienen ze ongetwjfeld morgen op de psz 😉

Linda, wat een jóekel 🙂 Goed joh! Maarreh, hoe bevalt het weer te werken? Trekt je hubbie het wel?

Sjak, wat een wereldfotoos! Mag ik deel I ook? Ben stikbenieuwd! Het ziet er heeeeeerlijk uit… Hoe vinden de jongens het om weer thuis te zijn? Of zit je nog gekluisterd aan de wasmachine 🙂
    Hebben de jongens nog medische naweeën eigenlijk? Ik hoop van niet?

Eva, hoe gaa het met het basisschoolkinderenmoederschap.. Went het al? Vinden de kids het nog steeds leuk?

En jij, Cis? Ben zo benieuwd??? Hoe gaat dat daar?

Trudy, ik ben blij voor je dat het 'maar'een ontsteking is maar zit je er niet verschrikkelijk doorheen zo onderhand..? Kan het me zo voorstellen?

Schoenen: ik klets mijn kids juist altijd bijna in een te grote maat, heb ee iets te vooruitziende blik 😉 Heb en hekel aan synthetische schoenen, Jen krijgt zelfs zweetvoetjes in leren elefantensandaaltjes??? Dus lopen ze binnen zoveel mogelijk op sokken of blote pootjes. Van die goede schoenen schjnen voeten lui te worden (???) maar om nou van di ebagger te kopen… Dus zoek ik degelijk spul wat minstens 6 maanden meegat, maar die prijijijijijijijzen???

Wat voor de maat goed werkt, tip van de orthopeed, die ook werkt bij de schoenenreus en zo: de binnenzooltjes er regelmatig uit trekken. De teenafdrukjes laten zien hoeveel ruimte ze over hebben. Werkt altijd, míts het zooltje eruit kan (evt. met geweld haha)?

Diane….? Het is zo stil…? Een levensteken is genoeg….? Please?

En hier?
    Amoxicillinekuur #2 voo moeders. De ellende begon weer, dus idd weer aan de bak. Michael nog niet, net niet erg genpeg maar het moet geen twee weken mee duren. Wel hét favo hoestdrankje, Promethazini, waar ie zo heeeeel diep van gaat slapen (goh wat rot haha!) en dus ook van uitrust, wat bedoeld is om de hoestprikkel te remmen. Ik gún het mannetje zijn rust zo… Mag twee maal daags, wie weet wordt het een weekje rustig hier hihi 😉

Schrok me vandaag het apenlazarus: ze ruimden zo maar ineens zonder aanwijzingen hun Lego op? Hielpen mekaar? Heu? Twee puzzelstukjes verdiend!!!! Wauwie! Brrrr, wordt er een tikkei nerveus van haha 😉

En Herr S. was er weer… Michael wilde meteeeene weer wild schommelen, claimt 'm volledig (controle behouden) en dendert daarbij over al zijn grenzen heen, dus die zat na anderhalf uur he-le-maal stuk… Jen meldde meteen dat ze níet wild wilde spelen, dat hij (Herr S.) dat dus ook níet mocht doen… Ze neemt haar broertje in bescherming. Klote dat dat nodig is…

Geen enkele vraag over de huidige stand van zaken, geen enkele vraag naar hun reactie de laatste keer in Juli (toen Jen de dag erna een hard plastic speeltje keihard doormidden ramde op het hoofd van Michael, ik er weer drie nachten naast heb moeten slapen etc.), kortom ikkeikkeikke… Heb 'm voorgesteld mee te werken met de gezinspedagoge tzt, op haar aanvraag, daar reageerde hij lauw/positief op. Ik moet het bnog zien gebeuren, ik herinner me zijn gebrek aan medewerking in de video home training…?

De huisarts reageerde daar overigens heel positief op (net als op het puzzelsysteen, Cis, nogmaals: bedankt!), zei dat hij wílde dat meer menen al wanneer ze problemen zien áánkomen hulp inroepen, ipv te wachten tot het volledig escaleert…
    Een welkome aai over onze bol 😉 Want het is een klúíf! Wat jullie allemaal ook allang weten 😉

Afijn, het bezoekje liep verder redelijk rustig, heb een paar keer op de rem getrapt door d ekids te herinneren aan een favo voorleesboek en zo, wat rompt in zijn handen werd geduwd.
    Het aan hem laten zien van hun bedden was ze teveel, hij moet niet in hun veilige vertrouwde kamertje, da's duidelijk. Ik werd er binnen 5 minuten indringend bij geroepen door de kids…

Ze noemen 'm ook consequent Costa, alleen Jen noemt 'm zo nu en dan Papa, maar alleen in een spelsituate waarin ze iets van 'm gedaan wil krijgen… Manipulerende tante hihi, nu al??? 😉

Jen nam afscheid als van de gemiddelde kennis, luchtig en vrolijk, boeide haar niet zoveel. Michael weigerde het. Controleverlies… Maar, daarna was het geen issue meer, Jen zei zelfs het helemaal niet erg te vnden dat ie weer weg was. Auw…

Heb ook lange tijd niet meer zo'n knuffelig stel in bed gelegd met zoveel liefdesverklaringen en omhelzingen.
    Ze wilden ook weer even praten over de beeeeeebie. Broertje of zusje maakte ze niks uit. 'Wat wil je het liefst, wat lijkt je het leukst?' Stereo antwoord: 'Mama en Marco!' Gossie….glim glim :-))))

Maar toch, dat komt er altij duit ná zo'n bezoekje. Ze weten dondersgoed waar ze zich veilig voelen… Nu ja, gelukkig maar dat we/ik ze dát in elk geval bieden?

Ben benieuwd naar de komende dagen… En nachten: waar slaap ik? Zal wel een hoop puzzelstukjes gaan kosten? Goed zoeken naar de ontspannen momenten dus…

Buik gedraagt zich goed, kotsen begint minder te worden geloof ik. Houden zooooo!!! Zucht 😉 Vermoeidheid neemt ook wat af, begint weer een normaal nivo van uitputting te worden hihi. Hoe zal het verder gaan? Nog een week of dertig, ik ga ervoor, niks geen premature Ellende meer alsjeblieft????

Pfieuw, tijd om eieieieiendelijk de camera weer eens te legen in de pc, als er wat moois bij zit stuur ik het rond!

Toedels, Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct