Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

opvoeden

• Auteur

Hoi,

meiden bedankt voor de uitleg en begrijp me niet verkeerd hoor, het is niet altijd heibel en schreeuwerij in huis, maar ik ga toch proberen om het rustiger aan te pakken, tuurlijk hoeven ze niet qua opruimen ieder jurkje van de barbie of blokje van de lego op te ruimen en als ik het liedje van de psz begin te zingen over opruimen dan gaat daadwerkelijk ook het meeste in de desbetreffende bakken.

Het eten daar word ik wel eens moedeloos van, Noa eet 'sochtends goed haar pap en Julia dan weer niet die wil dan gevoerd worden dus dat doen we dan maar en ze zijn van 1,5 boterham 'smiddags terug naar een half boterhammetje en dan mogen ze het zelf al smeren en beleggen maar het helpt gewoon niet, over het avondeten wil ik het gewoon niet hebben je kunt niet elke dag een ei eten of worteltjes, dus we zoeken naar meer lekker eten het blijft puzzelen.

Ach ja iedere dag is weer een nieuw avontuur haha.

Julia gaat luierloos goed, vorige week wilde ze alleen op het potje en sinds gisteren plast ze op de wc, veel leuker want dan mag je doortrekken en je handen wassen bij het kraantje.

Noa gaat zo met Ed naar het CB voor de 2e ogentest, vorige keer riep Julia wat er op de plaatjes stond en wilde noa niet meer kijken haha

Groetjes Angelina en co.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct