Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hai, hai

• Auteur

Noah z'n HB was gestegen van 5.0 naar 5.7 dus dat gaat super. De kerels groeien lekker door en zijn ondertussen 2345 gram en 2140 gram. De eerste pakje kunnen de kast weer in. Van cc tellen wordt ik inderdaad helemaal geflipt maar je wordt continue met je neus op de aantallen gedrukt door die kl*** weegschaal waar ze iedere keer op moeten. Maar goed, ik ga er niet meer op proberen te letten!!

Dan nog even wat. Wie kent het niet….Belastingdienst leuker kunnen we het niet maken wel makkelijker!! Ha laat me niet lachen. Vanwege het feit dat ik zelfstandig ondernemer ben en geen zwangerschapsverlof krijg heb ik recht op een uitkering. Nu hebben we eindelijk de papieren ontvangen, moet ik een zwangerschapsverklaring inleveren?!?!?!?!? Wij bellen, we hebben al 2 kids gekregen, maakt niets uit we hebben het nodig, heb ik niet dus mag het ook een geboortebewijs zijn?? Nee moet een zwangerschapsverklaring zijn, gggrrrrrr. Het moet ook nog eens eentje zijn van dat ik nog zwanger was, hmmm handig, wat zijn we weer makkelijk.

Sjak, Welkom thuis. Meelbox is geleegd dus alle foto's zijn welkom. Ik heb ook zo'n zin in vakantie, ben er echt aan toe, maar moet nog even een jaartje wachten, volgend jaar November wordt het pas.

Ga nu weer even kolven.
    Doei, Diane

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct