Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

precies

• Auteur

dat is zo, amen, dito, en daar komt het dus op neer als je het hele verhaal leest, en dat staat er dus niet. Je moet ze soms gewoon laten gaan, en niet continue op hun lip zitten en erbij zitten etc. dan gaat het alras beter. Ik haal uit de boeken ook alleen wat ik interessant vind en denk te kunnen gebruiken en mijn stembanden zijn ook behoorlijk gespierd, soms lucht het gewoon op en ze staan er niet eens meer van te kijken, kun je nagaan!

Vanmiddag op de psz was er nog een moeder die zei tegen haar zoon die zich op mijn dochter liet vallen, wat ben je toch een hufter, hij keek echt zo gemeen, ik moest er toch wel een beetje om grinniken…
    Dussss, we doen het allemaal wel eens, ook al is het niet pedagogisch verantwoord. Mijn moeder zei gister iets tegen mij, Jonathan luisterde niet echt goed, hij gehoorzaamde dus niet, ze zei, vroeger (!) bij ons gebeurde dat niet, jullie luisterden wel want anders…., nou ja, ik zei maar niets, wat moet je ermee? Werden we geslagen ofzo? Geen idee meer hoor.

Ik pak gewoon overal wat mee, verder niet.
    trusten,

Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct