Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

eventjes

• Auteur

Die lap tekst he, dat was van Gordon die uitlegde dat dat allemaal toch niet je van het was, maar omdat ik moeilijk het geheel kan doortypelen was het een kleine selectie, en wel het deel wat jullie nu gelezen hebben. Dus ik sta er niet geheel achter alleen sommige stukken, dus ik hoop dat jullie nu niet tegen mij gaan lopen preken :-)want het is weliswaar door mij getypt maar niet mijn tekst. Verder vertelt meneer Gordon dus dat dat gedoe met dat tafeldekken dus je reinste chantage is en dat werkt altijd tegen je. En zoals jij schreef Ellen, van de boodschappen, zo gaat het bij mij ook, alleen ik doe het dan zonder blokjes, ik meld dan dat er geen K3 wordt geluisterd, is ook een vorm van chantage c.q. beloning maar ja, ik geef ongeveer de zelfde uitleg, ook bij ons is het niet veilig aan de voorkant, hoewel redelijk rustig, maar ik ga ze niet overlaten aan een stel pubers die zeggen wij letten wel even op ze. Ja daaaag.
    Trouwens, Ellen, zoals jij beschrijft hoe je tegen ze praat dat is al zo goed als volgens dat wat Gordon schrijft, duidelijke ik boodschappen en het kind dus beschouwen als individu met bijbehorende rechten, en dan ook wat plichtjes. Dus wat dat betreft, en het eten was nog niet aangebrand overigens, ik typ nog steeds vrij snel, kostte slechts een kwartiertje. Valt mee.

Hier zijn ze gisteren er redelijk doorheen gekomen, ze gingen 's middags weer naar de psz en kunnen dan dus niet slapen. Maar Jo had al tot acht uur uitgeslapen dus die had reserve. 's Morgens nog per bakfiets naar de tandarts geweest met het span. Er viel me toch een partij water over me heen! Zij zaten lekker onder de kap, volledig doorschijnend, dus die genoten, net als in een tentje, ik had de regenjas wel aan maar niet de broek, dus ik heb het dekzeil van de bak maar over mijn benen getrokken. Jeetje wat een bui was dat! En ze gingen fantastisch in de stoel liggen! Mondje open en spiegeltje erin, geen probleem. Alleen bij Emilia zaten wat vlekjes, maar waarschijnlijk door de antibiotica, dus ze moest even blazen met die luchtspuit, oeps, maar het ging goed, conclusie: Jonathan moest en zou ook geblazen worden dus die ging weer in de stoel. Nouja zeg! Gelukkig maar, ik ben best zenuwachtig als ik heen moet, gezien mijn situatie, maar dat wil ik niet overbrengen op die koters.
    Maar goed, hier na de psz was het redelijk rustig, na mijn typsessie was het toch wel hooooooog tijd om te eten wat dus vervolgens niet erg lukte, ze hebben de kip opgegeten en de rest weigerden ze. Pech…, wel een flinke bak yoghurt. Dat heb je als je te lang wacht, worden ze dus te moe, mijn schuld…. Maar ze gingen redelijk prettig met mij douchen, twee boekjes voorgelezen, vers uit de bibliotheek en ze gingen meteen slapen, acht uur was het stil en ging ik met de pootjes op tafel. Heer en gebieder Brouwer was om tien uur thuis, juist toen mijn luiken dichtvielen, dus ik kon hem nog net gedag zeggen en toedeledokie.
    En dan vandaag werken van 1 tot 6 en morgen de hele dag met als afsluiter een borrel in een of ander kroegje in het kader van een jubileum van een collega, 12,5 jaar in dienst. Dus ik mag wat later thuiskomen, joepie, weer een uitje!

Dan ga ik nu een bakje zetten en vervolgens even de links van Ellen bekijken.

Gegroet en tot de volgende keer, zal even duren maar goed,

Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct