Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

oja

• Auteur

Hoi,

Ellen, leuk mens die vriendin, om in discussie te willen terwijl die kinderen erbij zijn! Dahh, kan dus niet! Hier is het al wanneer ik iemand op visite heb dat ze het willen overschreeuwen en dan is het nog een normaal gesprek zonder irritatie of iets dergelijks. Groot gelijk dat je het hebt afgekapt, zou ook niet als eerste contact zoeken.

Wij moeten 6 oktober weer naar het CB maar ik hecht er niet zoveel waarde aan, leuk om te meten en te wegen, leuke mensen, ook de arts is een leuk wijf, gewoon recht door zee, geen fratsen zeg maar, laat je in je waarde. Mens je doet het toch goed, luister naar je gevoel, dat type.

Diane sterkte met de jongens, maar weer: wat een plaatjes en wat groeien ze goed! Sucses met de belasting, echt typisch die zwangerschapsverklaring, ze dwingen je te frauderen want je bent toch niet zwanger? :-))

He, Ellen, jouw lap tekst is bijna nog langer dan de mijne mens! Nu moet je wel last hebben van je typspier zeg!
    Hoe staat het nu verder met cos en de voogdijcase? En zijn love met haar pedagogische contacten?

Goed, ik stel het maar uit en uit maar ik moet nu echt mijn was op vouwen (2 stuks!!) bah, met het nodige strijkwerk eraan gekoppeld, mooi iets voor herr Brouwer!

doei,

Trudy

aka Heintje Davids

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct