Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

cb

• Auteur

Gisteren dus de ogentest van Noa, ze was met Ed gegaan want een heel gezinsuitje leek me niet de oplossing.

Madammeke die wilde dus niet dus ze kreeg een keuze met piratenbril (vind ze helemaal niks)en zonder papa, of bij papa op schoot en dan hield papa de hand voor haar oogje, en zo ging dus naar zeggen alle plaatjes die ze moest zeggen prima,….

hahaha ja je moet toch minimaal 1kind hebben die op mama lijkt haha hup die kont tegen de krib,ik ben een waterman dus moeten staat niet in mijn woordenboek dan ga ik acuut raar doen 😉

maar goed daar zijn we dus ook weer vanaf en ja ze deden de ogentest dus toen we de laatste keer op controle moesten en aangezien we altijd op 1 afspraak zitten deden ze dus bij allebei de ogentest zonder aankondiging maar goed als je het groeiboek leest weet je dat ze bij 3jaar de ogentest krijgen (bij beter nadenken had Noa gewoon als eerste moeten gaan, maar goed dit houd het allemaal lekker spannend).

ohhh ze maken ruzie in bad dus moet even in de "ik" vorm tegen ze spreken.
    Groetjes Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct