Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

brrrr

• Auteur

Zit met pijn in mijn buik wat afleiding te zoeken en waar doe je dat? Bij jullie natuurlijk!
    Deze zenuwpees moet over 15 minuutjes ook naar de tandarts (zonder kids) om 2 kiezen te laten boren. JIG! De meeste tijd breng ik dan door op de wc, ken je dat?
    Er staat een hoop interessants door jullie geschreven maar mijn bibberietus hebben de overhand (muts).
    Wat erg herkenbaar was; het stukje van die vriendin van Ellen. Exact zo is het contact met mijn zus van prima naar NIKS gezakt. Natuurlijk is er meer aan de hand, maar dit was de druppel. Ook discussie, met haar huilen er bij en ze verwijt mij een ongeinteresseerde houding, RIGHT!
    Was ook opeens foetsie!
    En, Angelina, ik ben ook een waterman en in het kader van zus waarvan ik oook mijn leven lang al van alles "MOET" heb ik er ook mijn buik van vol. Watermannen en "moeten", dat bijt, echt waar!

Zo, nog even een toilet bezoekje en dan ga ik maar eens.
    Denken jullie aan deze angsthaas????

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct