Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Plat :-)

• Auteur

Sjakkie,

Platspuiten is heeeeeeerlijk!!! Ik ben ook zo'n angsthaas, mijn record is 12 jaar niet gaan, tot mijn moeder me op mijn ikje aansprak (22 toen en shit het werkte nog steeds grrrr, blijf kind van mijn mama!) hihihaha en me vreselijk voor l*l dreigde te zetten bij die man. En het viel meeeeee…en toch elke keer weer bang. Slijt niet, wordt wel hanteerbaarder. Plee blijft favo op zo'n dag, kweetut…
    Zal er binnenkort ook aan moeten geloven, in elk geval de mondschrobmevrouw, want zwanger zijn verniet mijn tandvlees… brrrr 😉

HSK: altijd geweest, maar die whiplash heeft me veel gevoeliger gemaakt, alles knalt er veel harder in, ben veel sneller overweldigd.
    Godgodgodijdank is die lijst voor Marco ook het feest der herkenning, vandaar dat ie ze zo goed snápt!! 🙂
    En reageer daardoor weleens wat fel, wat door de kinderen meteen wordt beantwoord; misschien zijn alle pedagogische principes juist daarom voor mij zo'n ontdekkingstocht? Hihihaha!

Wel lekker om even bevestigd te krijgen dat Vriendin inderdaad ver over de schreef ging. Muts die ik ben zit in zo'n geval me af te vragen of ik niet weer de vrede moet bewaren, ze was getuige bij ons huwelijk nota bene… Laat maar effe betijen, kan 'r altijd en keer een kaartje sturen, maar ik ben nog steeds te nijdig (ben nooit zo'n wraakzuchtig tiepje, mij te vermoeiend, maar dit blijft hangen?) om het gesprek rechtstreeks an te gaan zonder weer pissig te worden… Bah.

Vamorgen lekker het bos in geweest met de kiddies. Jen is dan doodsbenauwd, vindt het tevele en te grot en eng en zo en wil alsmaar gedragen worden; ben ik alleen met ze (Marco was mee) danneem ik van ellende de Veilige Plek Op Wielen a.k.a. de kinderwagen maar mee. Die ros ik overal doorheen, dat dat ding nog leeeeeft?? Anyway, een picknickje van gemaakt aan de rand van een zandverstuiving, gewipt op een omgevallen boom, spanende doorkruippaadjes gevonden, met als heeeeerlijk gevolg: ruim 2 uur middagslaap. Tit nu dus, ai, afronden dus…

Voogdijleed: de reactie op het bezoekje van C is weer ouderwets, ga er maar naast pitten, zucht… Blokjessysteem maakt het hanteerbaarder maar daarom niet minder heavy voor ze, beiden geven lso van elkaar aan dat hij voor hen niet hoeft te komen…
    Heb ;m voorgesteld mee te werken met d egezinsedagoge tzt, moge hij dat laten schieten net als de video home training die hij niet zinvol vond, dan stap ik naar de rechter. Ben het zoooo zat, arme kids… Beiden weer onder de galnulten van de stress gvd…? En geen hond die wat kan doen behalve ik met als enorm risico een gedwongen omgangsregeling met logeren en zo… En alle risico's van dien. Want voor de definities van ASPS heb ik ook een leuek site, kijk maar eens, en daar zie je de perfecte omschrijving.. En moet ik ze daaraan meegeeven? Nee toch… http://www.moeilijkemensen.nl/info/ASPS1.html

Veel leesplezier… 🙁

Toedels, isk ga mijn droppie suit bed vissen voor naar ik hoop, in tegenstelling tot gisteren (na de psz maar 3 kwartier geslapen, blijkbaar een erg spannende ochtend gehad, het leek hier wel een kazerne annex strafkamp, moest er constant bovenop zitten om bij te sturen, dooooodvermoeiend die ikjes…?) een gezellige middag?

Toedels 🙂

PS: Eva, waar ben jee…?
    Cis, wat is nou de lange termijn ervaring met de blokjes?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct