Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Bart S.

• Auteur

Ja, lachen he?
    Het oefenen is hier puur bedoeld om warm te draaien en er stukje bij beetje in te glijden. Je mag 5 dagen oefenen en ze reden aan om dat een keer per week te doen. Nou, tel maar uit, dan is het dus nu hoogte tijd om te beginnen. Maandag gaan ze dus een ochtendje, dat lijkt me lang zat voor de eerste keer. En zo iedere maandag tot aan hun verjaardag. Volgende keer als het goed gaat een hele dag, keer daar op laten overblijven en de laatste keer mee naar de BSO. Dan zijn ze op een dinsdag jarig, vieren we het thuis de zondag er voor, dinsdag afscheid op de creche en woensdag een half dagje naar school, do en vrij eenhele dag en dan is het weer weekend. Theoretisch lijkt me dit een strak plan.
    Ja, ja, een hele nieuwe wereld gaat er open!

Net modeshow gehouden voor man lief en die wil weer opnieuw met me trouwen, is dat wat? Goedgekeurd dus, haha!
    Hippe mama ben ik nu opeens, nieuwe lengte rok met kuitlaarzen, je verzint het niet!

Ga slapen, morgenochtend verwacht de fotograaf ons.

Toedels,
    Zjakkie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct