Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

HELAhola

• Auteur

tjongejonge, daar ben ik toch vanmorgen uit mijn plaat gegaan zeg! Wat een bloodsucking animals heb ik gebaard!!!!!
    Jaha, ze zijn ook wel 's lief, maar vanmorgen was het verschrikkelijk, heb echt geprobeerd om de boel bij mezelf te houden en duidelijk te zijn door steeds weer te zeggen ik wil niet dat je dat doet (het woord niet kunnen ze geloof ik niet horen, serieus bedoeld overigens hoor) dus zeg ik het nog steeds verkeerd. Ik schijn dan niet (!) duidelijk te zijn. Nou, dat was inderdaad wel duidelijk, kolere!!
    Sorry hoor dames, maar ik zit er weer eens geheel doorheen, ben het spuugzat en ben geneigd om de handdoek in de ring te gooien, was vanmorgen een enorme sla hem en haar helemaal in elkaar moment nabij. Ik voelde mijn horentjes al groeien, ze staken er al uit. We hadden gezamenlijk wat spullies opgeruimd, Jo had niet echt zin, ik moest aandringen, help nu even mee des te eerder kunnen we met iets anders verder, goed uiteindelijk klaar, gaat hij met de onderzetters staan, ik zeg:"ga er nou niet mee gooien" tja, foute opmerking want dat niet horen ze dus niet dus wat doet klojo (excusez le mot): onderzetters door de kamer gooien! LACH NIET!!!!!
    Ik werd echt BOOS….

Dit was tot tien tellen.
    Emilia is sinds vandaag luierloos en heeft reeds twee keer in haar broek geplast maar ze voelde wel de poep aankomen en die deed ze, bravo, op de wc! Jaja, er zijn ook feestmomenten hier! Ik had haar gevraagd, moet je nog plassen, needus, komt de post door de brievenbus, mogen ze pakken komt ze terug, ik heb geplast….., dat was broek twee nat. Ach ja, zo blijf je wassen. Nu liggen ze in bed, zij heeft uiteraard nu wel een luier aan. Maar we blijven doorgaan.

Zjak, moedig hoor, ik sch**t me ook altijd geheel en al leeg tot de voering van mijn darmen aan toe. Ben ooit door mijn eerste tandarts geslagen en daarna komt het eigenlijk nooit meer echt goed geloof ik. Maar gelukkig is het meegevallen, de spuit vind ik persoonlijk meestal het ergste dan staat elke spier gespannen, vreeeeesselijk vind ik dat.

Trouwens, angelina, heb je al meegemaakt dat jij iets in de ik vorm zei en dat je hem teruggekopt kreeg? Zovan: "ik wil dat je het neerlegt" en dan krijg je van één van de dames terug: "ik wil het niet terugleggen", en wat doen we dan? Zucht, zover ben ik dus nog niet in boek 1, veel te laat begonnen ben ik bang.

Nou, zometeen maar even luiers scoren bij het kruidvat, die zijn tot vandaag 11.50, Pampers dan, dus dat moet nog maar even. Maar eerlijk gezegd heb ik een beetje teveel van het bittergarnituur van gisteravond gesnoept dus ik loop een beetje leeg, bah, vies praatje, geen details svp, nee komt goed.

Nou, doei, genoeg slap gezwam.

Oh, overigens, hier krijgen ze de oproep om te komen proefdraaien voor de kleuterschool ook als ze 3 jaar en 10 maanden zijn dus dat komt aardig overeen. De mijnen gaan dus volgend jaar september wennen.

Leuke afscheidskadootjes trouwens sjak, goed gevonden. Enne, waarom gaan jullie op de foto? Jaarlijks bijwerken van het dressoirgebeuren van opa en oma?
    Hier hebben we het Intertoys boek, da's nog dikker man, niet te geloven! Dat is een volwassen kussen formaat.

doei

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct