Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

daar is ie weer

• Auteur

Alle goeie voornemens ten spijt…Trui, je bent ook maar mens, en soms is het gewoon even genoeg geweest met verstandig zijn! Ja, mama boos. (jammer dat het alleen niet helpt, 🙂 )
    Ik heb een behoorlijk prettige week met de heren gehad maar vanmorgen was alles ook contra. ALS ik 4 keer heb geroepen ben ik het toch wel behoorlijk beu. Als klap op de vuurpijl sloeg kreng Noah zijn nagels weer eens naar zijn broer uit. Daar word ik ook helemaal krankjorum van! En nooit als ik het zie hè!?
    Ik heb hem op bed gezet met sokken aan zijn handen. (gniffel) ZO kan hij niet meer krabbelen want dit is niet leuk meer. En hij weet zoooooooooooo goed waarom mama boos is, beloofd keer op keer beterschap en heeft altijd een excuus voor zijn daad. Sem is ook geen lieverdje hoor, maar deze beloning kan bij mij niet door de beugel.
    Goed, er moest dus wat energie ontladen worden. Om 12.00 uur spul in de auto gemikt, opweg naar een bos omazen en zoals verwacht, sliep al toen we de straat uit reden.
    Eenmaal onderweg bekroop me een onbehaaglijk gevoel, iets van dat er wat niet klopt. Er spookte een gedachte door mijn hoofd en toen ik mijn vriendin belde bleek mijn vermoeden juist. Om 14.00 uur begon de voorstelling van Pipi Langkous waar ik kaarten voor bemachtigd had. Ik heb zon debiele drukke week achter de rug, agenda is zoek (zonnebril gejat!) dat ik dus op mijn geheugen moet functioneren en ik verzeker je; dat is een grote gatenkaas!
    Dus, rechtsomkeer gemaakt in Zwijndrecht, auto op zijn staart getrapt en zo waren we keurig op tijd voor de voorstelling. Duurde best lang maar de jongens vonden het geweldig! Sem vraagt bij alles "waarom", da's een tikkie vermoeiend, Noah was ademloos. Leuk hoor om met je kinderen naar Theater te gaan!Dat stukje cultuur wil ik ze graag meegeven en zelf genieten we er ook erg van.

En Trui, zeggen op een moment als deze wat je niet wilt is vragen om moeilijkheden, echt. In de eetzaal (vakantie) stonden S&n beide met een bord in hun handen. Sem liet het ding uit zijn handen kletteren (hoor je best goed in zo'n ruimte…zucht), ik draai me om en zeg Noah dat ie dus zijn bord goed moet vasthouden…KNAL!
    Niets zeggen en zachtjes bidden werkt beten, haha!
    He, super zeg dat Emilia de eerste aanzet naar zindelijk worden heeft gezet. Let op, voor je het weet zit je kroost opeens op school! (Lekker!) Dit zijn alweer zulke hoogtepunten, op weg naar grotere mensjes, heerlijk!
    De wasmachine draait toch wel!
    Waarom wij op de foto gaan?
    Ten eerste; ik vind het leuk de jaarlijkse schoolfoto reportage compleet te houden en toen de schoolfotograaf zijn jaarlijkse bezoekje bracht waren wij op vakantie. En, nu we er toch waren vond ik het leuk een "echte" foto van het gezin te hebben (voor het eerst, de vakantiefoto van laatst niet meegerekend). Ja, inderdaad, m.n. voor de ouders. Die hebben immers alles al en op hoogtijdagen weten wij echt van gekkigheid niet meer wat we geven moeten. Dit is voor die mensen een waardevol presentje. En, voor schoonmama nog leuker…die heeft als 2e natuur borduren…je kan een foto om laten zetten in een borduurpatroon. Kan ze haar dierbaren zelf op stof frutselen. Weet zeker dat ze daar uitermate gelukkig mee is!
    Dusssssssssss…zo zit dat!
    Intertoys boek is me nog niet onder ogen gekomen, ga op pad!
    Heb hun diepste wens maar in vervulling laten gaan; een of andere angstaanjagende mammoet met gruwelijk lange slagtanden en een auto waar het monster in past als ie gevangen is. Alle bijbehorende geweren en andere angstaanjagende accessoires laat ik op onopvallende manier in de prullenbak verdwijnen. Voor de ander het zelfde verhaal maar dan met een gorilla. Dat spul is dus sinds gister in huis, nu hoorde ik uit betrouwbare bron opeens weer dat ze beide de zelfde willen. Ik moet weer even mijn bewerkingsfantasie gaan aanspreken en zeer overtuigend brengen dat 2 verschillende veel leuker zijn. (ruzie op til?)
    Ellen; je doet het goed hoor meis! Op jouw manier, voor jouw kinderen en laat je daar met geen 10 paarden van af brengen. Jij ziet wat goed werkt bij jouw kroost, het is iets wat in jouw leven en denkwijze past, dat is het enige wat telt. Ik doe het anders, Trui, Angelina, Cis, Eva, Linda en Diane ongetwijfeld ook, maar allemaal vanuit de beste bedoelingen, maar vooral zoals jij het voelt. Anders worden het kunstjes, en die zijn totaal niet geloofwaardig! Als je een racepaard bent zal je nooit de dresseur in gaan (schut de metaforen weer uit mijn mouw). EN zo is het! (weer een preek?!) :->

Enne, foto ’s van de verjaardagsbomen graag!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Leuk idee!

Toedels,
    ZJak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct