Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoi

• Auteur

tjonge, ik heb jullie behoorlijk verwaarloosd.. sorry. Ik heb het dan ook druk. Waarmee? Ik heb geen idee. Ik kom maar niet in m'n ritme sinds thijs en dette op school zitten. Kan rustig de hele ochtend met een kop koffie de krant zitten lezen en dan tot de ontdekking komen dat de badkamer schoon moet. Raar dat je toch zo lang nodig hebt om je ritme terug te vinden.
    En ik ben aan het lijnen…. ja ja al bijna 7 kg afgevallen!! 2 broeken weggemikt want die zakken af, een rokje gemaakt 2 maten kleiner en ik ben voor het eerst sinds tijden weer es op stap geweest (tja je moet dat nieuwe lijf toch showen aan de buitenwereld??)
    Henk heeft van de week opgetreden met de band en toen ben ik ook meegeweest, dus ik heb mijn "op stap" gehalte driftig opgeschroefd.
    De kids zitten heerlijk in hun vel op school. Ze spelen veel zonder elkaar, maar als de een ruzie heeft is de ander de beschermer. Da's toch wel heel erg leuk hoor.
    Nu ja, ik zal jullie verhalen ff lezen, dan ben ik weer bij.
    toedels
    Eva

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct