Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

kiddies

• Auteur

Noah HB was weer gezakt naar 5.0…boehoehhhh. Hij ging zo goed en waar het aanligt ????? Morgen maar eens de kinderarts aan haar jasje trekken. We hadden ook het idee dat hij minder bleek begint te zien, dus snap er niets van. Borstvoeding gaat super sinds ik een tepelhoedje gebruik, ze hebben al een aantal keren hun hele voeding op geslobberd. Ze kunnen mijn tepel nu goed vacuum zuigen en dat is te merken. Bovendien zitten mijn tenen weer recht in mijn schoenen en da's ook wel prettig. In ieder geval is de dreigende borstonsteking die ik op gelopen had weg. Dus dat help ook wel mee aan minder pijnlijke borsten. Hopenlijk blijft het ook weg.

De geruchten gingen dat ze morgen was de coffeine af mogen en als er dan 48 uur geen incidenten zijn ook van de monitor. Ook maar even vragen aan de KA. Help het me hopen! Ze doen het voor de rest prima en groeien ze nog steeds als kool. Raven 2495 gram en Noah 2300 gram.

Camping is dramatisch stil, 4 caravans waarvan er 1 leeg staat. Op zich wel erug lekker. Vooral nu het zulk kl*** weer is blijft het toilet gebouw teminste een beetje schoon.

Eva, helemaal super….7 kilo. Zet 'em op!! Hoeveel wil je er in totaal af hebben?
    Zjak, spannend hoor 1ste schooldag. Hoe hebben je boyz het gehad?

Ik heb nog niet zo heel veel te maken met opvoeden, alhoewel…Noah zat lekker te finger feeden bij de zuster, ze wil hem even laten boeren en hij spuugd een hele golf voeding recht in haar kruis. Zij nat, hij nat!! Je kan nooit te vroeg beginnen met vertellen dat je niet op andere mensen mag spugen, hahaha.
    Ellen hoe'st met de baby en de buik?

Ik ga nu even lekker een uurtje bijslapen. Doei, Diane

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct