Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

het verloop

• Auteur

Hoe het is verlopen? Op zich goed. Na eenhalf uurtje hadden beide hun draai gevonden en toen ik ze kwam ophalen waren zo vol van alles. Sem zei gelijk dat hij de hele dag naar school wilde, da's een goed teken. Tegelijkertijd wilde ze ook bij elkaar in de klas, vooral Sem bij NOah. Noah ging zijn broer zitten overtuigen dat zijn klas toch ook heel leuk is?
    GOed, thuis boterham gegeten en toen weer naar school (ze vroegen er zelf om). Noah wildfe zijn schoenen niet aan, wilde thuis blijven. Sem had er wel zin is. Ik dacht het volledig aan de kinderen over te laten deze wen periode en dus…ALs Sem wel wil en NOah niet, ook goed. Alleen, om Sem weg te brengen moet Noah natuurlijk ook mee. Eenmaal op het schoolplein sloeg de angst Noah om eht hart en die wilde absoluut niet. Goed, dan ga je gezellig mee naar huis, geen enkel probleem. Maar, waar zit nu wel eht probleem? Gaat ie Semstaan overtuigen om NIET naar school te gaan. Tja, als zijn broetje niet gaat dan opeens hoeft hij ook niet meer zo nodig. Jammer. Dus spul weer mee naar huis. Maandag hernieuwde poging. Dat wennen is toch best wel nuttig blijkt nu 🙂

Diane, het einde is dus in zicht! Nu Noah's HB nog en het spul kan in hun eigen bedje gaan slapen, heerlijk!
    Heb je nog kraamhulp als ze thuis komen???
    Relaxed hoor, geen gerace meer. En tof dat de borstvoeding zo goed gaat. De vriezer is toch nog niet leeg???? Mar ben je in elk geval van het kolven af, zzzzzzzz, zzzzzzzz, zzzzzzz (denk er zelf het ware geluid bij, dit is een redelijke imitatie, toch?)

Eva, Lekker dat school zo goed gaat bij de 2. Ik heb hoop. EN je ritme vinden…ach…na 4 jaar buffelen is het toch zalig om een ochtend over de krant te doen? Die badkamer loopt niet weg hoor, haha!

Toedels,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct