Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Model…?!?? ;-)

• Auteur

Heee, heb ik hier bericht nummer 2000? 😉

Modelkinderen? Oooh, je bedoelt er zijn er een hoop die nog veeeel erger zijn 😉
    Meid ik blijf je eeuwig dankbaar voor de puzzeltip. Kan ook feilloos aan de kids merken als ik de blokkies effe een dag vergeet toe te passen 😉
    Joh, Cis, dat klinkt alsof je aan jezelf toekomt en het is je gegund! Van harte!

Afscheid op school: verzin een ritueel? Een vaste manier van afscheid? Hier op de psz drink ik standaard een kopje koffie en zij mogen de laatste slokjes. Daarna is het kus, zwaaizwaai, heel veel plezier gewenst en tot straks! Scheelt een hoop onrust en aan mijn broeken trekkerij. Meestal zijn ze al gewoon aan het spelen en moet ik ze roepen voor dat slokje 😉
    Een eigen, toepasselijk ritueel zoeken?

Oeps, Sjak, dat wordt met strakke hand zùlf bepalen wat er gebeurt en het maar niet aan hen overlaten

Na de wenperiode kunnen ze het ook niet meer zelf bepalen? Maar wel moeilijk
 Wat dapper van ze dat ze het meteen toch zo naar hun zin hadden! En: wereldfoto's 😉

Heee, Eef, 7 kg! Petje af!
    Nog genoten van de Haagsche Hoedenparade vandaag? 🙂
    Enne, dat ritme vinden
 Ik kan het me zĂł goed voorstellen
! We hebben van ellende de dinsdagochtend psz (is Marco standaard vrij) tot huispoetsochtend gebombardeerd, in tweeĂ«neenhalfuur de hut aardig schoon. De donderdagochtend is instantiebeldag bahbahbah, maar dan kan ik er tenminste voor gaan zitten en hoeft het net in hn slaapje – oh die is er niet, die is aan het lunchen – grrr als je iemand nodig hebt
 Nee die ochtende zijn te kort om echt wat te ondernemen.

Diane!
    Mens!
    Dat je tijd & puf hebt om inhoudelijk te reageren! ;-)))
    Klinkt alsog het hartstikke goed gaat met de jongens!
    Sja, dat HBgehalte
 Michael knapte destijds enorm op van een bloedtransfusie, hij kreeg extra HB tegevoegd op die manier en was in een paar uur tijd ineens een heel ander ventje. Jen redde het prima met extra ijzer, maar daar sloegen haar darmen compleet van op slot. Sja. En elk kkkind is anders?
    Maar ook zij hielden bij hevige bloedarmoede een 'gezonde' kleur die toch samenhing met met de dunne prematurenhuid. Afwachten wat de KA meldt?
    Bijan van de Coffeïne, joepie! Zelluf doen 😉
    En wat lekker dat de bv goed loopt! Complimenten, want met ziekenhuisstress is het een hele kluif dat voor elkaar te krijgen en te houden
 Een pluim! Enne, Sjak, had jij zo'n subtiel kolfapparaat? De eerste van mij was een kreng van Prenatal, en die ging van PPRRRRRRRRR, PRRRRRRRRRRRR, PRRRRRRRRRRRR (kan geen vet en groot lettertypekiezen maar je snapt 'm), kon alleen TV kijken met ondertitels anders klaagden de buren, en terecht

Dus via de lactatatiekundige een góeie aangeschaft, en die was zó stil
 Dat ding deed Pfffffgh, Pfffffgh, Pfffffgh, kon je zelfs gewoon de telefoon aannemen 😉 Oh, die mag ik wel eens gaan zoeken op zolder binnenkort 😉

Oeps, de dikkebuikenbroekenelastieken staan weer een paar gaatjes ruimer
 BHmaat 70 EE is te klein, aaargh
!! Ben net zo dik als met M&J hihi, waar gaat dat heen? Of speelt er tóch een kind ergens verstoppertje? Volgende week dinsdag ga ik voor het eerst van mijn leven naar een verloskundige? Buik gedraagt zich, de zeurende bandenpijn is weer even weg, mits ik niet te hard heen en weer ren valt de misselijkheid nu ook wel weer mee, aleen die zeurende pijn in mijn onderrug gaat niet weg. Zal wel weer bekken ellende worden, mar goed, dat schaadt een kind niet?

En verder
. Hangt de kamer hier vol slingers, liggen de kadootjes ingepakt, hangen er ballonnen en serpentines (en toch alles buiten bereik, jawel hihi). Vandaag hebben ze al getrakteerd op de psz (voor alle kindjes een mooi ingepakt Nemo-badvisje dat water kan spuiten, uit een mooi verpakte en geplakte trakteerdoos, is niemand allergisch voor
), hebben de juffen mooie olifantenfeestmutsen gemaakt voor ze en zijn ze nu al helemaal verrot. En de verjaardag moet nog beginnen

Michael wil alleen nog maar oude kleren aan, zelfs zijn stoere nieuwe laarzen zijn 'm al teveel prikkel op het moment. Elk ledinglabeltje kriebelt, hij kan helemaal niks hebben. Ik snap het wel

Jen stond thuis meteen te huilen dat ze echt zooo graag naar bedje wilde, mag dat alsjeblieft mama..??? Gossie

Sja, maandag naar het ziekenhuis geweest
 Met een arst-assistent erbij die nog heel wat te leren heeft over stressgevoelige kinderen.. Maar goed.

Jen gaat weer naar de kinderfysio wegens het beenlengteverschil, eens zien wat die ervan vindt, of het 'gewoon' en coördinatieprobleem is of erger; de allergiĂ«n zijn nog steeds een raadsel; de darm-ellende kan heel goed door stress veroorzaakt worden, zeker als je het bezoek patroon van Herr S. ernaast legt; beiden gaan níet over hun reflux heen groeien, zijn ze nu te oud voor, dus gaan we weeeer een zuurgraadmeting (PHmetrie) doen (slangetje met een meetapparaatje eraan via hun neus in hun slokdarm , is verbonden met een kastje op hun rug dat de zuurgraad registreert en dat gedurende 24 uren non stop
 en dat voel je bij elke slok/hap/slik
 en het irriteert
) en dat 'mag' thuis

Maar dan moeten ze eerst tenminste 3 dagen medicijnvrij zijn anders klopt de meting niet, en ze moeten horizontaal slapen
 Doe maar in het ziekenhuis dus. Want die drama's in hun veilie thuis halen lijkt geen goed plan, zijn we allemaal volledig verrot en in het ziekenhuis kunnen we omstebeurt er bij zijn terwijl de ander effe bijtankt?

Het ziet er naar uit dat het gaat resulteren in een operatie voor beiden. Bah. Brrr. Vindt het maar niks, snijden in een kind
 Maar het is een operatie waardoor het in elk geval niet verslechterd, en in 19 van de 20 gevallen de kinderen medicijnvrij verder kunnen Ă©n horizontaal ( = eieieiendelijk los) kunnen slapen! Toch wel een idee
 Kan allemaal via de slokdarm dus de narcose is feitelijk het zwaarst
? En het hoeft maar 1 x, het groeit daarna gewoon allemaal mee in de juiste verhoudingen en zo. Maar goed, eerst die zuurgraadmeting, De oproep afwachten dus. Brrr.

Op stressgebied houdt de kinderarts een strak lijntje met de kinderpsychiater, die een lijntje houdt met alle hulpverlening om de kids heen, kortom er wordt aan gewerkt. De KA en zo willen graag meehelpen om een dossier op te bouwen maar kunnen alleen concreet helpen als ze iets wetenschappelijks kunnen aantonen
 Zoals verdrinking, gebroken ledematen, dat soort ellende gvd

Enne, Herr S. himself wíst dat we de 20ste naar het WKZ gingen en waarom, maar bellen ho maar

Hij nam vorige week maandag afscheid met 'ik bel je wel', was van plan op hun verjaardag te komen, maar ik heb nog niks gehoord

De l*l.

En ik maar aan de kids moeten vertellen dat ie niet komt. En ik vertel het ze ook gewoon maar, ik ga niet voor hem liegen. Ze kunnen het maar beter zelf bepalen wat ze nog van hem willen
. Maar niet op basis van een onhaalbare Fata Morgana. Zucht

Zal morgen de camera in de aanslag houden 😉

Toedelsszzzzzzzzzz, Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct